Gå til innhold

Hjelp, det er tvillinger


gladmage

Anbefalte innlegg

Var på min første kontrolll i dag,og fikk vite att jeg har tvillinger i magen... Det vil da si att jeg hvis alt går bra kommer til å ha 4 barn på under 4 år..... vet ikke helt om jeg skal være glad eller redd jeg nå. hvordan går dette da tro!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe hvor langt er du på vei og hvordan fant du det ut? UL?

Jeg er litt bekymra for flere enn en hos meg også, men har tre fra før så litt redd ja.

Men klart det går bra. Det er jo dine barn. Kan bli en tøff periode, men det klarer du. Kos deg med tanken på to nydelige barn-:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med 2 barn i magen. Dette går nok bra skal du se, kan bli litt hektisk med 4 barn under 4 år, men du får hjelp. Man kan søke til kommunen om å få avlastning, bruk nettverket ditt, ha de 2 største barna i barnehage hvis mulig. Håper alt ordner seg for dere, bruk venner og familie, ikke være redd for å spørre om hjelp : )

 

Masse lykke til : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om legen kunne lytte etter hjertelyden,det var for tidlig men hvis jeg ville så kunne hun ta ultralyd.Og det ville jeg jo....Det lå det to små sprellende nurk...Er 10 uker på vei nå....

Det kommer til å gå bra men jeg fikk et lite sjokk nå,hadde ikke helt forventet meg dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...