Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o) Så søtt at du følger med :o)

Joda, jeg var en tur nedover og plukket opp et par egg i går.

Begge overlevde opptiningen og ligger nå forhåpentligvis lunt og godt. Jeg håper så inderlig at de trives og har lyst til å bli der leeeenge, ja sånn ca 9 måneder f.eks.....

Annonse

Så følgende reklameplakat på Oslo S:

"Den mest avanserte tekniske dingsen du noensinne kommer til å tisse på."

...med et stort bilde av Clearblue Digital. Fniste for meg selv lenge etterpå =D

Håper du har den avanserte tekniske dingsen din liggende klar til bruk! Veldig spent på dine vegne og håper (les: VIL) at du får full klaff denne gang!

Hei

Ja, da har jeg ikke klart og holde meg lengre. Første test - negativ. Vel, det var jo litt vel tidlig å teste da ;o) Er på ferie nå og har ikke flere tester med. Blir altså ikke noen ny test før på søndag. Det er kanskje like greit!

Sukk, kjenner ingenting i kroppen heller. Ja, bortsett fra et kjempeømt område i det ene brystet. Det er akkurat som om det er et blåmerke der inne. Har nok ingenting med graviditet å gjøre....Blæææææh!

Treff ja, jeg har sett på linken. Må innrømme at jeg ikke er veldig sosial om dagen. Har derfor valgt å ikke svare på den. Men, det kan jo endre seg. Når og hvor skal dere treffes?

Er ikke du bare på rugedag 8 i dag? Det er veldig tidlig så det er nok lurt å vente til søndag med neste test (testet på den tiden sist jeg også da, he he).

Ang. å være sosial så er ikke jeg heller det for tiden. Tenker uansett at det ville være fint å få snakket med noen som vet litt om hvordan jeg har det og hele Danmark-styret. Vi har ikke funnet dato ennå og har ikke snakket noe om hvor vi skal treffes. Hadde uansett vært veldig hyggelig om du slang deg med for du var jo som en mentor for meg da jeg skulle starte med IVF.

Annonse

Hei du :o)

Jeg er på dag 11. Satt inn onsdag 26/9.

Jeg har sett på de som tester positivt. Det er sjelden de tester negativt på dag 11 og positivt senere.

Men, jeg suger til meg lykketilklemmene likevel :o)

Nå har jeg nettopp hatt en stor krangel med min mor og. Får nå plutselig beskjed om at det er en belastning for familien dette jeg holder på med. Hun synes det er vanskelig å se på at jeg lever dette "ventelivet". Men, som hun sier: Det er jo mitt valg og mine penger. Indirekte sier hun at hun synes jeg bør gi opp. Det oppleves som en kniv i magen. Føler meg som en freak fordi jeg har lyst på barn.

Hun referer også stadig til gynekologen hennes som i følge henne syntes det var tragisk da han hørt om prosjektet mitt. Dette fordi han mente at det omtrent var umulig å bli gravid ved inseminasjon.

Har hun nå glemt at jeg ikke blir inseminert lengre.

Grunnen til at jeg er så skuffet nå, er fordi hun vanligvis er verdens mest støttende person. Stikket blir da ekstra sterkt når hun synes dette er en dårlig idè. Ikke akkurat den samtalen jeg trengte i dag gitt.

Huff, dette ble mye gruff, men det var godt å få det ut.

Dag 11 er også tidlig, jeg gir meg ikke ;-)

Trist at du ikke har mor 100% i ryggen, det er jo tungt nok fra før om du ikke skal bli lei deg over manglende støtte fra de nærmeste også. På sin måte mener hun nok ikke annet enn ditt beste fordi hun ser at du blir sliten og lei deg over at du fortsatt ikke har nådd målet, men jeg syns det er på sin plass å minne henne på at det er dette du vil og at hun ikke hjelper deg med å være negativ. Snarere tvert imot. Og jeg er enig i at det var utrolig dårlig timing at hun kommer med bekymringene sine rett rundt teste-tiden!

Du må ikke gi opp håpet ennå. Ta en ny test om noen dager. Så leit at du hadde denne kranglen med moren din, det må være tøft. Denne gynekologen hennes kan jo ikke være videre oppdatert, så hva han sier skal du nå ikke bry deg om. Håper moren din kommer på bedre tanker og gir deg den støtten du trenger nå.

Jeg synes det er en KNALLGOD ide å stå på for å få en liten baby.

Klem fra

Hei!!!

Stå på! Jeg ble litt sint på dine vegne, da jeg leste innlegget ditt! Jeg er sikker på at moren din vil ditt beste, men det virker som om ikke helt skjønner situasjonen din og hvor viktig dette er og hvor høyt du ønsker det. Skjønner om du er veldig skuffet, lei og forbannet....

Men dette får du til!

Klem

Dere er så gode å ha :o) Blir helt rørt, jeg!

Det kommer helt sikkert til å ordne seg med moren min. Vi er veldig gode venner, og jeg vet jo at det i bunn og grunn er fordi hun er bekymret for meg. Men, jeg synes fortsatt hun kunne vist det på en litt annen måte.

Hvordan går det forresten med deg, Silje69?

Hei 69-ere! - og andre sterke og tapre jenter på siden her!

Ingen andre enn dere selv - og dem som har holdt på med inseminasjon, prøverør og annet for å bli gravide - vet hva det vil si å ha dette higet etter barn, og være alene med skuffelsen når det går galt, kanskje gang på gang også.... det er kjempetrist å høre at dem som virkelig skulle tre trøstende til i en slik situasjon er belærende og minner deg om hva det koster... som om du ikke vet det!!!!

Jeg er også 69er. Har vært gjennom det dere holder på med - og var veldig nær ved å gi opp. Minien min fylte akkurat et år!

Masse lykke til klemmer til alle sammen

For en deilig historie "Kjempeglad mamma" :o)

Jeg tok i dag en blodprøve. Orket ikke å gå på medisiner helt til onsdag hvis det ikke var nødvendig.

Det var det ikke... :o( Ikke antydning til HCG.

Men, jeg har i dag hatt en oppløftende samtale med legen, og skal nå i gang med et annet opplegg. Skal stimuleres med ett eller annet midt i syklusen og så bli inseminert.

Da er jeg altså tilbake i inseminasjonsgjengen.

NB! Jeg angrer absolutt ikke på at jeg gikk for IVF altså. Nå vet jeg jo at det i hvertfall ikke er noe galt med eggene mine og at jeg har en fin produksjon. Det gir guts til å fortsette :o)

Dagen startet forferdelig, men nå er jeg fit for fight igjen :o)

Så spennende med nytt opplegg da. Skulle gjerne tatt meg noen inseminasjonsrunder hadde det ikke vært for disse forbaskete tette egglederne. Selv om det er en stund til jeg får startet opp igjen så har jeg faktisk begynt å grue meg til neste uttak.

Hei!! Jeg tror også alt kommer til å ordne seg! Dere er nok mer på lag, selv om ting kan føre til krangler av og til!

Med meg går det bra! Jeg var på Stork for 4 uker siden, og testet positivt for 2 uker siden i dag (på dag 13). Jeg er selvfølgelig kjempeglad, men likevel nervøs pga det som skjedde sist. Akkurat i dag har jeg lurt litt, men skal tidlig til UL for å sjekke ting og tang. Har ligget litt lavt i terrenget.

Trodde at det var denne gangen det skulle klaffe minst av alle, da jeg stresset en hel del, og tankene mine var alle mulige andre steder. Så jeg ble egentlig temmelig overrasket. Trodde ikke det var mulig.. :-)

Jeg er sikker på at du vil lykkes med inseminasjon du skal gjøre. Vi opplevde jo noe av det samme, og nå er turen din til å oppleve det det positive ;-) Ønsker deg masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...