junea Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 I løpet av de siste 2 månedene har det regnet hele tiden. Bare en dag med sol. Snør vel sikkert snart å da:( Jaja har jo julen å se fram til da:) Hvordan er været i resten av landet da? Jeg bor like ved tr.heim.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Bor på Smøla å i dag har vi soooooool:) Vindstille er det også
velsignet med to Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jepp, ganske lei det regnet nå jeg og! Selv om vi har fine dager innimellom her også. Og snøen har kommet ganske langt ned i fjellsidene, huff. Håper den holder seg der oppe til like før jul Tromsø her da...
Ginga79 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Strålende sol i Østfold i dag:) Ut og gå tur med to venninner jeg nå, herlig:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Fantastisk høstvær rett nor for Oslo nå også ) Strålende sol fra skyfri himmel. Men det er litt sur vind da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå