Gå til innhold

hvilke navn tenker du på?


mamma love

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så mange fine jentenavn men sliter fælt med guttenavn. Synes Theodor,Leo,Adrian,sandre,leon,abel,Aaron,teo,theo,birk,og scott er fine navn. Jentenavn er lettere; Signe,Marte,jenna,nora,moa,ida,ada,julie,solveig,amalie,julia,olivia,oda,agnes,sunniva, og selma.

 

Hvilke navn likte dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns navn er kjempevanskelig. Foreløpig navn hos meg er cornelia og felix. Men det forandrer seg stadig. Tristan er et fint guttenavn syns jeg. og Elvira som jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie og mathias er de to navna vi har oppe til vurdering akkurat nå:)

men det kan fort forandre seg, plukker opp navn over alt jeg nå..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

masse fine navn:) Synes dennis er fint jeg! Minner litt om den tegneserie gutten som var litt smårampete.Ser han for meg med sprettert:) Frida er det heller ikke så mange som heter,kjempefint navn:) Lykke til og takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie var jo kjempefint! Jeg planlegger å ha fire fem navn i hånda og så ser jeg hva nurket passer til når den tid kommer. mange som har bestemt på forhånd så blir barnet født så er det en Laila eller Ruth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttenavna dine: Birk

Jentenavna dine: Solveig. Nyyydelig, altså.

 

Hva jeg skal kalle min lille pike vil jeg ikke si til noen. Er i min 13. uke og bare VET det er ei jente. Rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

jeg har tenkt en del på signe og synes d er fint. julie er også et fint navn..

likevel synes jeg d er vanskeligere å komme på jentenavn..

adrian og sander er fine navn.

 

andre jentenavn jeg liker er: Agnes, isabelle, maria, josephine,

 

mine favoritt guttenavn: Nicolai, Jonas, Benjamin, Bård, Tobias, Iver,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg må jo si Leon på guttenavn, for det heter vår sönn:-)

Av de jentenavn du nevnte syntes jeg det var mange fine men Oda og Ada synes jeg er veldig fine.

Vi har Ted om det blir gutt og Molly om det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner hva du mener,har egentlig et bak ryggen som jeg sparer på og ikke vil fortelle noen..et rart navn jeg tviler på at samboeren min vil ha..hehe! Du føler det er jente ja? :) mange har sterk intuisjon og bare føler det på seg. Jeg tror jeg skal ha jente selv jeg..rart. Blir spennende å se. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke så veldig om noen av de navnene du har funnet, men det er bare meg:o) vi har da forskjellig smak..

Min lille gutt heter Ådne, og det er jo ikke akkurat vanlig. ble ikke tatt veldig godt imot før han kom ut, men han passer sinnsykt bra til det nå:o)

Til jenter synes jeg det er fint med:aurora, ronja, emilie, adelheid, embla osv....

og til gutter er det johannes, jonas, sindre, sondre, marcus som regjerer akkurat nå... men har planer om å finne noe som passer sammen med Ådne da... vet jo ikke hva det blir ennå men tror det blir jente denne gangen:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...