Gå til innhold

gravid for 8 gang :) e det mulig ???


bobble

Anbefalte innlegg

hei, eg er ei jente på 27 år, har en gutt på 7 år, har hatt 5 ma og 1 sa, i dag eg jeg på nytt gravid i uke 5+1 , får god oppføling da jeg nå skal begynne på noen medisiner ... hmmm for di tror di har funnet årsaken til mitt problem . i sommer har jeg fått diagnosen bektrevers eller hvordan det skrives, hadde masse bet i kroppen. gikk 4 mnd på enbrel ( cellegift) mild type , er nå bet fri :) jey me. håper det går bra denne gangen, slik at spiren får vokse å gro...

Men denne vente tida gjør meg heilt fortvila, går å skjekker hele tiden om eg har begynt å blø osv.. selv om eg føler meg på topp.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan slappe mer av ?? sleng på med ider.. need them

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

vet desverre ikke om så mye som kan hjelpe, har selv 2 sa og 1 ma + ei på snart 2 år, og det hele i løpet av 3 år. og er selv i uke 5 nå..

Det er tøft å gjennomgå dette igjen med alle de tankene man har rundt abortene, men jeg tror rett og slett at vi bare må leve. Jeg blir i allefall veldig opphengt i det som skjer med kroppen min, men forsøker å "dytte" det unna og konsentrere meg om tulla mi og jobb + +

Ikke enkelt, men du kan jo være glad for at de har funnet ut hva som har gått galt før og at du får god oppfølging!

 

Krysser fingrer og tær!

Lykke til;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...