Gå til innhold

Jippi...noen andre som er i uke 7 nå????


Mai-prinsesså..termin 26 mai

Anbefalte innlegg

Er i uke 7+1 i dag...juhu....so far so good:=)

Håper bare de første ukene kan gå litt fortere ...har såååååå lyst å fortelle det til folk....spesielt til familie og mine to andre barn på 6 og 3 år...Jenta mi på 6 har SÅ lyst å bli storesøster;)

Tenker at jeg kanskje kan PRØVE å vente me si det til etter ul...men magen min er jo som en ballong allerede:( Hahahahaha....noen andre som har det likedan???

 

Ha en FANTASTISK DAG damer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7 uker i morra. magen er som en oppblåst ballong og humøret er svært skiftende. Jeg har fortalt det til hele familien jeg. Ønsker deres støtte om det skulle gå galt også så da syns jeg det var greit å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7+4. Har sagt fra til bestevenninen og arbeidsgiver (skal ha tilpasning tidlig). Oppblåst som pokker, ellers kvalm til tider og sover masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 u 3 d:) Skulle også ønske tia gikk fortere nå! Har lyst til å fortelle det til alle!! Familie og de beste veninnene mine vet det, men der er så vanskelig å holde seg for andre!! Gratulerer til dere andre! Blir spennende å følge dere videre, da vi har termin nokså samtidig;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter på uke 7 idag. Er veldig plaget med kvalme (som i de to første sv.sk.), så dagene går ikke så veldig fort. Prøver likevel å jobbe, men som lærer er det ikke så lett å ha en veldig kvalm dag på jobben uten at noen merker det. Har sagt fra til kolleger og familien. Sikkert ikke lenge før vi bestemmer oss for å si det til venner også. Om noe skulle gå galt, så er det godt å ha venner og familie å støtte seg til tror jeg. Det er en spennende tid, men en kvalm tid. Men hva holder en ikke ut når en venter noe godt!?

Gratulerer alle sammen, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Vi er ikke i uke syv nå, men uke ÅTTE!!!! ;) Hehe.... Viktig å få med =P

 

Jeg er 7+4 i dag, og synes også det går forferdelig tregt. Er megatrøtt, kvalm døgnet rundt, svimmel og har kraftig bekkenløsning... Så mine dager er ganske så lange, kan man si...

Og særlig når man liksom skal prøve å skjule det for alle rundt seg, og prøve å virke så frisk og fin som mulig, så er dette forferdelig anstrengende og slitsomt. Bekkenløsning har jeg slitt med siden forrige svangerskap (har en datter på snart 2 år), så derfor kan jeg bare skylle på det når jeg nå har vondt. Men kvalmen og trettheten er det ikke like lett å bortforklare eller skjule. Tror nok vi må fortelle det til de nærmeste rundt oss snart... Holder ikke ut mer!!! =P

 

Lykke til alle sammen! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i uke 7. Var på tidlig UL denne uken pga. SA og MA i fjor.

Så et bittelite hjerte slå og alt var helt normalt og det er kjempe deilig.

Er veldig trett og sliten om dagen, svimmel og har veldig treg mage. Ellers går tiden veldig tregt, ser frem til at uke 12 er gjennomført slik at jeg kan senke skuldrene mine litt.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 7+0 idag æ!!!

slitter med at æ e slapp å sliten døgne rundt!! ekstra tusig når æ har ei aktiv ei på 4 i tilegg!! men sist ble æ kvalm tidlig,har sluppet unda de enda(håper det fortsetter)!!!

er veldig oppblåst om kveldene,så sliter litt med å skjule det,men må vel holde tett om det til æ har kommet mæ gjennom uke 8 trur æ!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 i dag!!! Har også to barn fra før, gutt på 5 og jente på 3, de vet ingenting enda, men jeg gleder meg veldig til å fortelle dem det.

Er så heldig å ha lite symptomer så langt (akkurat som mine to tidl. svangerskap), er nok bare litt trøttere enn vanlig (viss det går an??). Ei vennine fortalte meg i dag at ho er 11 uker på veg, jeg hadde selvsagt sååååå lyst til å fortelle at jeg kommer like etter henne, men klarte å holde på hemmeligheten en stund til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluss utrolig trøtt om dagen....kan ikke huske jeg var det sist...noen sier hvis du er mye kvalm blir det jente, stemmer det?har gutt og kunne vært kjekt med ei lita jente nå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker og jeg synes tiden snegler seg avgårde. Var sykemeldt det forrige svskapet, dette ser bedre ut. Men denne gangen er jeg bare så utrolig kvalm, trøtt og dårlig form. Mistet lysten på alt som er søtt, det er jo en fordel.

 

Jeg lyger litt på jobb og skylder på influensa som ikke helt har satt seg... hangler litt sier jeg. Skulle ønske den kom skikkelig så jeg ble ferdig med den og ikke hangle så lenge. Så lenge det varer kan jeg vel lyge, men det er utrolig slitsomt å møte kunder ute når jeg er så trøtt. Må skjerpe meg og er stuptrøtt når jeg kommer hjem.

 

Heldigvis en snill mann som tar vare på sønnen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Sååå koslig me så mange som svarer:=)Gratulerer til dere alle jenter:)

Vi har noe fantastisk i vente....når vi bare ser forbi kvalme,oppkast,slapphet og trøtt som fusan.....hahahaha;)

 

Og du som lurte på om det kanskje ble en jente når du er så kvalm....tja...jeg var dødskvalm og kasta opp langt ut i mitt forrige svangerskap...og det var en liten gutt som lå å terroriserte magesekken min......ugg...ugg...

 

ER døkvalmen hver dag nå også:(Iiiiiik....men står imot oppkasten hver dag...har en syk ide om at dersom jeg "tillater "meg å spy er det igang hver dag...HJELP:=(

 

Go helg til dere alle sammen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...