Gå til innhold

Jippiiii! Min siste dag her inne i dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uvirkelig men sant! Jeg trodde virkelig aldri at dagen skulle komme, og har aldri vært så engstelig, usikker og redd som i de siste 12 ukene. Har tenkt på SA, MA og alt som kunne gå galt, sjekket om det kom blod hver gang jeg var på do! Samtidig har jeg heller aldri vært mer lykkelig enn nå -Lettelsen er til å ta og føle på nå når jeg runder 12 uker!!! Det kan jo selvfølgelig skje ting gjennom hele graviditeten, men 12 uker har virkelig vært en milepæl for meg, særlig siden dette er mitt første barn. Så til dere andre som går og engster dere; gled dere og se fremover, for de aller fleste av dere så vil dette gå bra. Lykke lykke til alle sammen :-) Tusen takk for all støtte og opplysning underveis:-D

Stooor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på videre! Så glad på dine vegne,skjønner hva du har gått igjennom! Er 11+4 i dag så det ikke lenge igjen til jeg skal over jeg heller.har vært forferdelig slitsomt og jeg har sjekket blod selv hver gang jeg har vært på do.Magen vises nå! Ganske godt faktisk! sa samboeren min må bare le han synes det er så uvirkelig.hehe! Klem!

Skrevet

Min siste dag også! Gleder meg til i morgen, da er det 12 fullgåtte uker! Det blir trygt. Er engstelig for at det ikke skal gå bra, men nå er jo faren liten, heldigvis!

Skrevet

hei og hå!

Moro! Vi er akkurat like langt på vei. er 12 uker imorgen (11+6 idag) hurra hurra hurra! Skummelt! Sliter litt med tvangstanker om at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, men etter å ikke ha funnet en bloddråpe på over 80 dager så må det jo stemme...

Vil ønske deg og alle de andre her inne lykke til!

Skrevet

Jeg også, er 11+6 idag! Mulig det er innbilning men jeg syntes faktisk jeg kjente liv idag også. Forrige gang kjente jeg det ikke før ca 18 uker, men nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter...

Skrevet

Hei igjen! Så kjekt å høre at vi er flere som kan glede oss over å ha nådd de magiske 12 i morgen :-) Tusen takk for masse hyggelig tilbakemelding, det skal bli både kjekt og spennende å følge dere videre i 2. trimester. Lykke til alle sammen:-D WOOO-HOOOO!!!!!

Skrevet

Over til 2.trimester imorgen jeg også:-).

Skrevet

Lykke til videre alle dere som flytter idag, dere er noen heldiggriser!:) Snakkes forhåpentligvis på 2.tri om noen uker:)

Skrevet

jeg blir med gjengen over.. og deilig er det:) lykke til dere andre,så sees vi snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...