Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Del Skrevet 27. september 2007 Skulle gjerne vært pga graviditet, men der har jeg ikke fått klaff ennå. Bruker pergo og el sprøyte. At kroppen endrer oppførsel etter flere pergo runder og ved bruk av el sprøyte, det har jeg både kjent og forstått en tid nå Nå er jeg i andre syklus hvor jeg ikke har satt el sprøyte fordi ingen insem. Men opplever nå vanvittig såre og ømme bryster omkring el (unormalt for meg ellers). Hadde det vært nærmere mensen og pms tiden ville jeg nok ikke reagert så mye. Etter at jeg begynte med el sprøyte og det nærmet seg ca 1 uke før mens, ble jeg alltid veldig øm, tung og sår i brystene. Men, nå har jeg altså 2 sykluser uten sprøyte og pergo har tidligere ikke gitt meg 'spreng pupper' Undrer meg alltid litt over nye kropps endringer i denne prosessen, men blir fort vant med 'normale' bivirkninger også. Andre som kjenner seg igjen ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10492173-ekstra-%C3%B8mme-og-s%C3%A5re-bryster-under-el/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå