Gå til innhold

Ul i går

Heidi30

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen!

Det er så frustrerende hver gang jeg er på sjekk nå om dagen så får jeg vite at det ene barnet er enten en gutt eller jente. I går fikk jeg vite jente he he......jeg håper jo på en jente og gutt siden jeg har en gutt fra før.

Er dem 100% sikre på dere? Er det noen av dere dem har tatt feil på så nå barnet kom ut så har det vært noe annet?

Kanskje barnet vil holde det hemmlig til ankomst he he he

Fortsetter under...

Er viss ikke alltid så lett å se..jeg fikk beskjed i uke 23 at det var iallefall en gutt,mens den andre var usikker.Neste gang gjemte den seg helt den ene og fikk ikke vite noe...men i uke 28 og 32 såg de helt klart to gutter...og nå får jeg kanskje holde dem om 5 dager..viss de ikke finner det for godt å snu seg...og da har jeg 4 gutter...det blir harde tak framover...Lykke til videre med dine to!!!

De har vært veldig sikre på at det er to gutter. De har vist frem hele stellet (hihi).. Synes det er litt artig, for her er det to store jenter fra før!!

Uke 31 nå, så ser med glede at det nærmer seg. Her er det prosedyre å sette i gang to uker før, så ca 7 uker til de kommer. Håper på vanlig fødsel, men i går lå begge i tverrleie, så det spørs jo. Jordmor sier de har god plass å snu seg, men jeg synes det kjennes fullstappet ut allerede... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...