Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilke erfaringer har dere med dette regntøyet?

er det bare vi som er missfornøyd med dette regntøyet og hva anbefales på regntøy markete for tida.

jeg har en aktiv to åring her i huset og nå han leker ute og viss det er en søle pytt ute så koser han seg oppi der. når jeg henter han så er han våt på innsiden av regntøyet. ikke nede med beina, men lengre oppe ved lårene, på fleec foret. har klaget på regntøyet og når de butikkansatte sier at det er vår feil at barnet mitt blir våt og vi må passe på at han ikke skal bli våt, begynner jeg å lure.

han fikk regnbuksa sist uke og har byttet den en gang. det har ikke kommet noe hull eller noe i regnbuksa. den butikkansatte sa at alle barnehager anbefalte dem og viss de hadde en missfornøyd kunde så betydde det ikke så mye.

ble bare litt provosert av den setninga jeg da. men det er sikkert bare meg.

men er det noen som har erfaringer med andre typer regntøy så trenger jeg råd snares.

har vurdert å bruke dress i steden for regntøy.

reima eller troll eller noe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10492048-reflexregnt%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte reflex til snuppa i år. har ikke hatt noe problemer med det til nå. Fikk et regnsett med for i av svigermor fra name it. Det ble hun våt inni av ,foret trakk opp vann. det bytta jeg.

så her inne i går en nettside med støvler som er festet til regnbuksen. www.qvadis.no

Vi er også veldig fornøyd med reflex. Men om de butikkansatte svarer deg sånn ville jeg skrevet en mail til reflex og fortalt om den butikken og hva de sier der. Da får du nok nytt igjen, tenker jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...