Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Blir det kult eller? Blir oppkalling etter 2 bestefedre Leif og Bjarne. Hva mener dere om oppkalling?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 dårlig sammensetning av navn blir veldig nerdete navn, sorry men er bare ærlig!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville valgt bare Bjarne. Synes det er koselig navn.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ikke for å være slem.. eller kanskje jeg er det nå.. men nei.... kan du se for deg en liten baby som heter Leif Bjarne?? Syns ikke det skal kalles opp for enhver pris..
Vipsenmamma Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Tja, jeg ville vel valgt bare Bjarne hvis jeg følte jeg måtte kalle opp.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Synes det er et helt ok navn. Synes argumentet ovenfor med at det rart at en baby heter Leif Bjarne er veldig dårlig. Man er jo bare baby ett av de forhåpentligvis ca 80 årene man skal leve. Og er det noe tidspunkt i livet man ikke bryr seg om hva man heter er det da! Synes det viktig å velge et navn som også er bra på en voksen person.
Himmel og hav Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Fine navn egentlig, men der jeg kommer fra var både "Leif" og "Bjarne" desverre skjellsord når jeg var ungdom (Er du helt Leif (dum)eller!?! Det der er jo helt Bjarne (omtrent som mange bruker Harry i dag)...) Sett bort fra det så er jo Bjarne egentlig ikke så værst, men begge to ble ikke så pent.
Vannmann35 Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Synes ikke disse navnene er fine og ville aldri valgt dem selv. I familien vår er det to besteforeldre som heter Leif og Arne, så vi har fleipet litt med at vi kan kalle en gutt Leif Arne - men det har vært nettopp det - fleip! Er noe med kombinasjonen som høres veldig taper ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå