Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har fått den fantastiske nyheten i dag om at jeg er gravid Det blir spennende å se om våre to gutter får en bror eller en søster! Jeg er så glad!!
zhara Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 gratulere med den lille spiren og lykke til
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Takk for lykkeønskninger Har ventet lenge på dette, og endelig blir det baby igjen. Har alltid sett for meg en litt stor familie, og det synes jeg vi får med tre barn. Og så har vi to gutter, så det blir virkelig spennende å se hva vi får og hvem han/hun ligner på!
m vestfold Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer. Jeg er også gravid med nr 3. Mine to første barn er prøverørsbarn, men plutselig i sommer var nr 3 på vei, nesten helt av seg selv he, he. Selv om denne ikke var planlagt er det gledelig. Er 12 uker på vei og skal på en ekstra UL i morgen og håper alt edr bra. Har en gutt og en jente fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå