PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Lillesnuppa har stort sett alltid hendene knyttet...dette har hun hatt helt siden hun ble født..Noen ganger knytter hun de så sterkt at knokene er helt hvite..hun åpner de når jeg stimulerer utsiden av hånden, men er kjapp m å knytte den igjen...blir jo helt fuktig inni der når huden ikke får lufte seg... Er dette vanlig?
nabbi_85_ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er nok helt vanlig ja. Sønnen min på 4 månder er også veldig gla i og ha hendene knyttet. så vidt jeg har fått med meg er de fleste sånn så ikke noe og uroe seg over det:)
Rød Skogfrue Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 akkurat det samme har snuppa mi også, eller.. hun knytter de ikke så kjempe hart, men har tommelen nesten alltid innover i hånden hvertfall..! spurte helsesøster nå sist og fikk time til fysioterapaut som kan se på det, og event henvise videre.. hun hadde sett noe lignende en gang tidligere, og den babyen fikk noen små kompresser inni hånden, så den skulle vende seg til å ha tomlene litt mere utover.. kanskje lurt å høre med helsesøster eller no?!
Synne&TheTerminator Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Tror det er normalt... Vis du skal åpne de så stryk fra håndleddet og oppover;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Ja, vesla har også alltid tomlene inni hånden...får prøve å legge et par kompresser inni, så d ikke blir så fuktig...kanskje hun åpner de mer dersom d er noe inni der... Så kan jeg jo nevne d for helsesøster når jeg skal på 3 mnd kontroll hvis d fortsatt er sånn... Takk for svar begge to
Dudellidallo og Tillo Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Det er vel en naturlig griperefleks som går over når babyen blir noen mnd eldre tror jeg? Vetlo gjorde det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå