Gå til innhold

Til dere med barn av ulikt kjønn, har dere vært forskjellig i forhold til kvalme og kjønn?


2+1=gøy*

Anbefalte innlegg

Skjønte du overskriften..?

 

Jeg har to jenter, og har ikke merket et sekunds kvalme med de. Nå er jeg ca 10 uker på vei, og hittil har jeg vært ca 1 ,5 uke med litt kvalme, og lurer på om det kanskje kan tyde på at det er et annet kjønn nå.

 

Hvordan har du hatt det med ulike kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både gutt og jente, og venter nr. 3 nå. Har ikke hatt noen plager med verken enen eller andren. Eneste jerg merket på at jeg var gravid, var uteblitt mens og at magen vokste. Denne gangen var det uteblitt mens som ga utslag for å ta en test + ømme bryster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Har ei jente og en gutt. Var kvalm med gutten, ikke noe kvalm da jeg gikk med jenta. Har heldigvis sluppet billig unna og ikke kastet opp med noen av dem, bare kvalm.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jente fra før, og venter gutt nå og har ikke hatt noen kvalme og andre ondter i noen av svangerskapne, så det er er en myte. Det er bare kroppens reaksjoner og hormoner som styrer på i kroppen når man blir kvalm, ikke noe med kjønn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm med første, det var jente, lite kvalm med nummer 2, det var gutt. Gravid igjen nå, mye kvalm frem til uke 13-14, jente denne gangen, så jeg vet ikke jeg, er ikke sikkert det har noen ting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...