Fødemaskinen Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 I natt hadde jeg rier - iallefall lignet de veldig på de smertene jeg hadde ved siste fødsel. De kom sånn noenlunde regelmessig, og gav seg etter er par timer. Måtte nesten puste meg gjennom dem. Men jeg har ikke hatt noe blødning etterpå. Har hatt litt blødning tidligere i dette svangerskapet da. Jeg er forresten 9 uker på vei. Noen som har erfart noe lignende? Kan det ha vært en abort tro?
Brummeline3barnsmor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jeg ville kontaktet legen hvis jeg var deg...er ikke sikkert det er noe alvorlig...det kan være luftsmerter, men bedre å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg er på jakt etter samme svar, egentlig. Er nettopp blitt gravid (kun noen uker på vei..). Trodde jeg ventet mensen siden jeg hadde de typiske pms- smertene (ømme bryster, små- rier i magen, luft). Så jeg tok et par tester og det viser seg at jeg er gravid. Har en gutt fra før av på seks år, og hadde en spontanabort før han ble til. Disse riene jeg kjenner nå har jeg ikke kjent så kraftig noen av gangene. De er så vonde at jeg har problemer med å sovne om kvelden.Minner om de etter riene jeg hadde etter fødselen når livmora skal trekke seg sammen. Om dagen går det fint. Det strekker seg skikkelig i både mage og rygg. Har ikke vært hos lege enda. Håper noen kan svare oss da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå