Gå til innhold

ammehjelpere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at noen har noen ord til meg om hvordan jeg kan få opp melkeproduksjonen... har lest igjennom de linkene som er lagr ut tidliere,men synes ikke at det hjelper noe:(

VIll så gjerne fullamme men klarer ikke tilfredstille gutten sitt ma behov med bare mat i fra meg:( *blir utrulig lei meg etter at han lagt seg for det*

Å pumper i ett snart,,men det er mest bare stress egentli synes jeg,pump vask kok,,pump vask kok... blir jo rett å slett sliiiiten av det..

noen andre råd å få?

*Håpefull her ja*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å vaske og koke pumpa for hver gang vel? Jeg bruker å legge den i kjøleskapet, der holder jo mm seg i hvertfall 1 døgn, så da går det vel bra. Vasker og koker den en gang i døgnet ca.

Skrevet

viktigst er å ikke stresse., høres ut som om du har kommet i en stress situasjon, som absolutt ikke fremmer melkeproduksjonen. Det kan ta tid å øke, noen bruker mange dager andre bare noen få. Viktigst er at du selv har trua på at dette faktisk går bra, at du slapper av både når du pumper og når du ammer. amming/pumping tomt hver 2. time på dagen og hver 3. timne på natta, så skal du se at det kommer seg etter hvert. Jeg har nå vasket og sterilisert pumpeutstyr mellom hver pumping jeg da.......

Skrevet

er ikke stressa eller noe on dagene:)

lykkelig å greier når pjokken ligger til å virkelig koser meg med han vær eneste dag:) koselig å våkne tilen gutt om smiler til deg:)

nå sitter jeg å tyner i meg en sånn der vørteøl som absolutt ikke smaker noe godt,men alt for at gutten skal få mat i fra meg å ikke fra mme. (ikke noe ondt i mme her da:)

kan "glemme" han til flere ganger om dagen i magne dager om jeg sitter å ser en film,har tidligere lest at det fremmer den mettende melken...

Skrevet

hvis du ikke liker vørterøl, prøv Clausthaler, den har jeg drukket en del av, slettes ikke verst om du liker vanlig øl!!!

Skrevet

like rå liker,,er ikke spess glad i det men det går ned SAKTE men iskkert... tror en for holde om dagen gitt...tror jeg nå har sittet en times tid med denne "ølen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...