Gå til innhold

Brevet kommer i neste uke:)

Anbefalte innlegg

Jeg ringte nok en gang til St.Olav for å høre om kromosomprøvene våre var kommet, har nå ventet i 12 uker på de! Det var de endelig:)

Sykepleieren sa da at vi skulle sansynelig vis få brev i neste uke.

Vil det da være brev om at jeg kan ringe inn mens da?!

Er så spent og gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10490579-brevet-kommer-i-neste-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Du har hatt lang ventetid gitt.

Du kan nok ringe inn neste mens da ja. Vil tro det.

Mannen min og jeg var på samtale 4. septemer og tok kromosonprøvene da, men pga at jeg er ekstrem uregelmessig, så fikk jeg beskjed at jeg kunne ringe inn neste mens med engang, men at vi måtte være forberedt på at alt kanskje måtte stoppe opp om de fant noe på de prøvene.

Ringte inn mens fredagen som var, så jeg har fått grønt lys. Heldigvis. Venter nå bare på skjemaet ho skulle sende :)

12 uker er veldig lenge. Vi fikk beskjed om at det ville ta 1 måned for at resultate av prøvene var i hendene deres. Kan være forskjellig fra sted til sted da. Vi tilhører Porsgrunn vi da :)

Lykke til!!!!

Joda, det skulle gå 6- 8 uker. Men det har sikkert blitt noe krøll ettersom det var i sommerferien. Jeg ble ferdig med menstruasjon for denne måneden i dag, så hvis vi får brev i neste uke og ikke skal begynne før ca 20 dager i syklusen med nesespray, så kan det vell kanskje hende at vi kan begynne i denne syyklusen???

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...