Gå til innhold

Noen som har det likedan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomgikk katastrofe keisersnitt for 1 år sider. gjennopplivning på ungen i 1 time, morkakeløsning, flere liters blodtap. ungen er i dag hjerneskadet og sliter med cp og epilepsi og jeg har det ikke så godt inni meg. veldig sårbar og gråter lett. Har aldri vært noe særlig følelses messig av meg så nå lurer jeg på om andre som har det likedan.

Jeg klarer ikke det noe positivt i utfordringen med et barn med spesielle behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kjenner meg godt igjen i det å være mere sårbar enn vanlig, reagerer lett på andre ting som jeg aldri gjorde før. Minner litt om å være hormonell under graviditeten, faktisk. Det er tøft å ha et barn med spesielle behov, vet ikke om jeg har noen fantastisk oppskrift på å takle det. Vi er jo alle forskjellig og mine dager er også forskjellige. Jeg bruker å si at om gutten har en bra dag, så har vi også en bra dag. Det kan være bra å ha noen å profesjonell å snakke med om dine følelser, fastlegen kan henvise deg til feks psykolog. Om jeg ser til meg selv så ønsker jeg ikke alltid å belaste venner og familie, og det virker også som at folk har nok med sitt. Når min gutt var i ditt barns alder så hadde jeg det på lignende måte. "Redningen" for meg var at jeg kom i kontakt med andre mødre i lignende situasjon og jeg ble med i forskjellige forum. Jeg fikk også hjelp av psykolog. Håper det snart snur for deg og du får det bedre. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...