Gå til innhold

First weels city elite...erfaringer???

Anbefalte innlegg

Så den i reklamen fra barnas hus idag. Syns den var litt søt jeg da =)

Noen som har erfaringer fra den vogna, str på bag foreksempel?

Fant forstn ut det er den vogna de selger på Ellos.no, og en sparer 500 lappen på å handle der :P

Ja åsså står det i annonsa at det kan festes bilsete på vogna, hvilket sete da??Jeg har Maxi cosi cabriofix, passer det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10490448-first-weels-city-eliteerfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

merk at det er 2005 eller 2006-modellen som selges hos Ellos. Den modellen har et annerledes reguleringssystem i ryggen enn 2007-modellen. (Før: a la OTH, Nå: mer som Bugaboo)

I tillegg er visst de tidligere modellene belemret med en svakere, mer "plæstikk"-aktig konstruksjon. Så det er en viss fare for at man sparer seg til fant på disse 500 kronene.

Selv har jeg bare testtrillet vognen inne på Barnas Hus, og den virker god å trille. Eneste bekymringen min var bremsen, den virket så seig og plastikk-skjør, men jeg kan jo ha tatt tak i en mandagsversjon...

Aha, ja da forstår jeg jo prisen litt mer =)

Leste litt på et utenlands forum, og der var de mange som skrøt fint over vognene, men som du sier så var de noe med bremsene på de.

Liker egentlig å prøve vogna før jeg kjøper, men er ingen her i nærheten som selger denne vogna, så jeg hadde måtta kjøpt over nett :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...