bee* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 sambo har akkurat fått vite at han får arve mormora sin gifte ring. Hva er vanlig at man gjør med de? vi er ikke forlova eller gift men tenker tanken. Ville det vært morro å støpt ringen om til en ring til han(måtte nok spytta i mer gull) eller bør han ha den som den er eller lage et smykke??
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg ville spart den, la den gå videre f.eks til den eldste i barneflokken utover? Deres barn, deres barnebarn osv.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg er litt irritert på mamma som støpte om morfar sin ring til et smykke som ikke er særlig fint...ute av stil:) Hun angrer selv også. Har fått mormor sin, og har den som en skatt.. Noen ganger har jeg den rundt halsen i et kjede, om jeg har en savner mormor dag. Synes det er så vakker det som morfar fikk ingravert. Kanskje litt annleis for ein mann, men samtidig så har jo dere barn. Kommer jo litt an på alderen, men gullet er ikke alltid like bra. Om du forstår hva jeg mener:)
bee* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 sant som dere sier at den er mer "verdt" om den er, at den heller går videre.. litt morro om et av våre barn/barnebarn noen gang vil bruke den ringen når de gifter seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå