Gå til innhold

April: Artig barnehistorie... (håper tråden blir lang)

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Nevøen til sjefen til gubben på snart 3 var i bhg.

Vanligvis hentet mammaen han. Hun var på en ukeskurs hvorpå guttens far skulle trå til som "henter".

Som den pliktoppfyllende far han ønsket å være spurte han ut gutten i bilen hjemover om dagen hans i bhg. Og gutten fortalte den ene og den andre og at han hadde lekt med en kasse bananer. ?? Faren forstod lite av dette. Dagen etter skjedde det samme i bilen hjemover. Gutten snakket masse om at han hadde lekt mye med en kasse bananer.

Faren forsto lfortsatt lite av denne leken, og morgen etter spurte han ped. leder hva denne leken med en kasse bananen gikk ut på- Lekte de med mat i bhg??? Ped.leder hadde heller ikke skjønt hva gutten snakket om til å begynne med. Utover dagen hadde hun skjønt hva gutten mente og da måtte hun ringe hans far.

3 åringen hadde ikke lekt med en kasse bananer................................................................................................... han hadde lekt med en kosovalbaner

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg ler av denne enda...menmen- gjort er gjort..

Lillemor på fire er hjemme med øreverk i dag. Selv har jeg hatt et gallestensanfall + omgangssyke i natt og er ikke helt i slag kan man si. Så da vi kom hjem etter å ha levert Litago i barnehagen og Lillemor forkynte at hun skulle ned og pynte seg, så jeg ingen grunn til å følge etter... hun elsker å ha på skjørt og smykker, og skifter klær til stadighet.

Maks fem minutter senere kommer hun opp trappen og forkynner: Nå har jeg pyntet meg- jeg ville ikke ha langt hår lenger jeg,mamma!!! Og der kommer min søte trollunge med nyklippet lugg!!! Det verste er at hun måtte ha planlagt det hele, for det var ikke tid til mer enn å ta frem krakken og strekke seg så lang hun var etter saksen som mor trodde hun hadde gjemt... og skride til verket. Fikk litt sjokk, ja :-p Så nå blir det frisørtime på oss til uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, fine historier...

Vi her hjemme lurte fælt hva Maja snakket om at hun ville hoppe på Tante Line... Ikke kjenner hun noen som heter Line, iallefall ikke hun... Hun maste og sutret i flere dager om dette, helt til vi en dag gikk forbi og hun ropte og pekte: DER Maja hoppa på Tante Line... Det var altså trampoline hun mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vi var og så på fliser i dag, og snakket sammen om at vi ønsket oss noen som var 30 x 60. Da glimtet det til å øynene på småen, og han begynte å rope: "sexy, sexy!" Og Pappan var kjempeflau, og angret seg veldig på at han hadde lært ham å si det til mamma...

Den dagen han lærte ham det så hadde han vist at han skulle løpe og klapse mamma på baken, og si sexy. Jeg satt i naborommet og ante ingenting. Han kom løpende inn til meg, men jeg ødla hele planen med å sitte nede på gulvet. Dermed ble småen stående å slå meg i hodet, men han sier sexy, sexy! Jeg skjønte ingenting, og pappan stod i døren og holdt på å vrenge seg av latter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...