Gå til innhold

smertestillende

tryllepike * lykkespirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig å ta smertestilende når man prøver å bli gravid? Har operert ut to visdomstenner og har tatt noe som ligner imodium. Kan dette være farlig om man er i begynnelsen av en graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imodium? Er ikke det mot løs mage da?

Er det Ibumetin du mener kanskje? Det er en sterkere utgave av Ibux

Skrevet

haha..festlig!!! det var det jeg mente!! hehe..er det farlig??

Skrevet

Man skal ikke bruke Ibux når man prøver å bli graid. grunnen er at det kan hemme eggløsning. Man skal heller ikke bruke dette når man er gravid. Ta paracet

Skrevet

Det er vel ikke andefalt nei. Hverken når man prøver eller hvis man er gravid.

Men i felleskatalogen står det at det kan tas i små mengder over kort tid i samråd med lege.

Så i ditt tilfelle er vel sjansen minimal for at noe galt kan skje.

Jeg har trekt /operert ut 3 visdomstenner sjøl, og jeg trengte heller lite smertestillende, fikk Ibumetin, men brukte den ikke, vanlig Ibux holdt lenge. Kanskje du kan kjenne litt etter og evt se om og hvor mye du trenger.

Skrevet

huff og huff..nå har det seg slik at jeg får ikke ikm og jeg testet i dag med cb og fikk noen prikker oppover der det skal komme en hel strek. og nå er j3eg skikkelig stressa. Har tatt smertestillende i 6 dager, kanskje 1-2 daglig. De er ikke så sterke, tror det er 400 mg. Det står kun at det ikke skal tas av gravide i de 3 siste månedene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...