Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noe som vet om det kan skade fosteret? Har tatt Paracet for at ikke feberen skal bli så høy. Føler meg skikkelig i ulage..:-(
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Heia! Det går nok bra skal du se, hadde skikkelig influensa i begennelsen og var livredd for å miste selv og, hosta masse. Var på legevakta og kom til en veldig grei lege. Han sa jeg skulle ta det helt med ro, skulle mye til for å miste. Det skyldtes isåfall at det var noe galt med fosteret! Fikk noe hostesaft for å slippe ubehaget. Har vært på penicillinkur og nå, og den lille er her heldigvis fortsatt. Bare pass på at feberen ikke blir for høy. God bedring og lykke til videre!!
izabel Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hei, har høy feber (39,5) og har lungebetennelse. Går også på pencilin og paracetamol. Jeg var derfor også veldig bekymret, særlig siden jeg heller ikke får i meg noe særlig mat og pga den høye feberen. Legen beroliget meg med at livmoren er en fantaststisk innretning som tar vare på barnet og at om noe skjer så er det fordi noe allerede er galt med fosteret, ikke pga dette som skjer nå. Uansett ikke så mye annet å gjøre enn å forsøke å bli frisk og ta det med ro. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå