Gå til innhold

Kan ikke se på Jordmødrene jeg altså....

Anbefalte innlegg

Jeg bare gråter hele programmet! Er det mulig da? Kan man virkelig bli sånn? Jeg kan ikke tenke meg at jeg var sånn før jeg fikk barn selv (ikke at jeg hadde sittet klistret til skjermen for å se et slikt program heller da men... he he).

Fortsetter under...

Episoden i dag var spesielt voldsom. Pleier ikke være sånn. Jeg har sett de to siste episodene på nettet. Dagens er allerede lagt ut på nrk.no. Digger serien og den får meg bare til å glede meg til neste fødsel. Tanken på å føde et nytt vesen er så utrolig fantastisk. I dag fikk jeg faktisk med meg mannen til å se på - helt frivillig. Så ut som han synes det var interessant, spennende og rørende.

Neste episode er om fosterdød, så da kan det være greit å ta sine forhåndsregler...

Annonse

Fikk dessverre ikke med meg den siste episoden... Men en flott serie, blir så imponert over de som er med.. vet ikke om jeg hadde turt å si ja til noe sånt - er noe med å vise seg frem når man er på det svakeste.. Må nok inn på netttv å se jeg også. Neste gang vet jeg ikke om jeg orker å se på - griner jo når det går bra, hvordan skal det bli når det går galt??

Det er så bra, yndlingsprogrammet mitt for tiden!!! Sitter også og gråter, hver eneste episode! Tenker tilbake på min egen fantastiske fødsel (hadde virkelig en fantastisk fin og lett fødsel!), og blir så babysyk;-)

Haha, hadde aldri i livet sett på serien før lillemor sin tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...