ApriIbaby Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ..jeg er ikke gravid :-) Jeg har en føflekk jeg er litt redd for å gå til legen med.....Den har fått en slags skorpe på seg...også klør den og er veldig vond. Litt større er den nok blitt også. Ser nesten ikke ut som en føflekk lenger...men som et lite sår eller en "operert" kvise. Vi har føflekkkreft i familien..... :-/ det skjer jo ikke meg, men likevel. Også er det det at jeg føler at vi renner ned døra hos fastlegen for alt mulig rart med Lille. Blir liksom litt teit å bestille time "bare" for en føflekk..... Også er jeg så mye borte fra jobben pga sykdom/legebesøk med Lille (og svigermor før hun døde) Også liker jeg ikke å bli skåret eller stukket i (bare le....jeg er jo sykepleier selv) Også er det på halsen...er jo litt forfengelig og da og vil jo ikke ha arr der :-/ det er sikkert ikke noe, men gubben begynner å bli litt kvass når jeg stadig utsetter og bagatelliserer dette. Er sikkert ikke noe.Venter på at det skal gå over.... men den har vært sånn over 6 mnd nå. Må bli bra snart da vel? Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Er faktisk ganske ubehagelig å skrive dette. Vureder hele tiden å droppe innlegget. Lurer på om jeg er i ferd med å modnes for en legetime, og dette på en måte er første steget. Er første gang jeg har "gått inn" på at dette er ubehagelig. Når gubber tar det opp avfeiere jeg det bare. Når jeg leser dette selv skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har vært hos lege....men så var det alle disse momentene over da.... *grubler*
Monica *rosa og blå* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hmm.. tror du må trosse de bortforklaringene dine og ta deg en tur til legen.. støtter mannen din jeg også!
Trollmor1 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ring legen din i dag du!! Hvis det er som du tror- ingenting- så er det mye bedre å vite det, enn å gå rundt med en liten uro. Og dette påvirker de rundt deg også- de blir jo urolige for deg!!! Ikke utsett dette- vi vil ha rapport om når du får time i kveld- senest!! *tar på meg strengeminen min*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Kom deg til legen, din unnasluntrer!! Okei, nå overdrev jeg "tonefallet" litt, men skulle det tilfeldigvis være en beskjed hos legen av det mindre hyggelige slaget så er det jo en tommelfingerregel at jo tidligere man oppdager det, jo enklere er det å behandle, er det ikke? Og skulle det bare være noe "i hodet" så kan jo det være greit å få konstatert også, om ikke annet så for å stoppe de krasse kommentarene fra gubben ;o) Forventer full rapport i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå