Gå til innhold

April: oh...my...så vanskelig det skulle være å fylle ut skjema for melding om arv,da....

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

*SUKKER* Makan til skjema. Uten å skryte ltfor mye anser jeg meg selv for å være en person som er god på å bane meg vei gjennom skjemavelder og byråkrati, men dette tar jo piffen fra den ivrigste. Vi har brukt....jeg vet ikke hvor mange kvelder på dette. Herlighet så komplisert da. Må jo vite altmulig om en død person jo.... Brannforsikringsgrunnlag på innbo...... boarel på eiendom, tomtestr,....må grave frem alle mulig skylder og gjelder....og hva det koster åm lage et legat for stell av gravsted. Kjære......hvordan skal mennesker i sorg kunne strukturere seg nok til å finne ut av alt dette?

Vi har nå resignert og bestilt time hos advokat. Hvordan i huleste beregne verdi på eiedom med fratrekk for borett....hvorpå vi skal beregne hvor leneg svigerfar vil leve.....huffameien. Grotesske greier.

Bare forsi staten er redd for å gå glipp av skatter på midler det alt er skattet en gang eller to av.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oii.. det hørtes jo ut som litt av en jobb jah! Greit å la advokatene slippe til når det blir såpass til papirer!

Det minte meg litt om etaten da.. papirer på alt og enhver ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...