Gå til innhold

Pårørende...igjen..

Anbefalte innlegg

Ja dette innslaget er litt utenom de vanlige da...men trenger noen råd. De gjelder de å være pårørende... Min mor døde av kreft for snart 4 år siden etter å ha vært sjuk i 4 år. Så nett før hun døde blei min bror sjuk for andre gang. De gjekk bra,han blei frisk etter 1 år. Nå er han sjuk igjen....og denne gangen er de meir alvorlig enn sist...han skal opererast i lungene i måro...kjenner at nå er eg så utslitt. Men har jo selfølgelig lært masse om livet -og verdier ikkje minst!!!

Så har eg veninner som bryr seg sånn passe...trur de bryr seg,men de unngår meg litt nå...nå som eg treng de på de meste!

Må nok forklare det...men vil ikkje tvinge nåken...blir så skuffa når de ikkje stiller opp for meg...!!!! Tenk om de hadde brydd seg så pass at de lurte på kortid min bror skulle opereres...osv... De ringer alltid meg viss de har problemer...blir sååå frusterert!!! Noen gode råd!

Lykke til med spira alle sammen!!! Gler meg masse!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10488651-p%C3%A5r%C3%B8rendeigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg vet hvordan du har det jeg mistet en baby da jeg var nesten 5mnd på vei ,mamma døde av kreft i april,og bestemor 10 dager etterpå,for ca 3mnd siden fikk svoger min kreft i tarmene ,.mennesker jeg kjenner ser meg på gata og later som om dem ikke ser meg på gata,men da sier jeg hei og begynner å prate. kansje du skal ta kontakt vi mennesker er rare redde for å ta kontaky . så ta kontakt lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...