arbeidsuhellet14.juli Skrevet 26. september 2007 #1 Del Skrevet 26. september 2007 Mas og atter mas. Jobber for sjefen i to uker så det er jobb fra 06.00 til ca 18-20.00 hver dag 7dager i uka. Rekker ingenting. Mandag er siste dagen og takk og pris for det. I mårra har jeg klart å fåf inn ett intervju!!!!!! Tar lunsjen min der!! Krysser ALT jeg eier og har for at jeg får den jobben. Rimelig fed up av både sjef og arbeidsmoral der jeg er nå. Puhhh, bare en liten utblåsning. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 29. september 2007 #2 Del Skrevet 29. september 2007 han sjefen din vet jaggu ikke hvor godt det er at han har deg !!! flink du, Kjersti ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 Takker!! I slutten av aug hadde vi teambuildingfest(jeg var ikke der). Og da hadde sjefen sagt til ei fjåse at jeg hadde sagt til han at hu var lat og byttet det meste av vakter for å få fri. Skal si meg enig i at jeg sa at hu var lat og hadde lite tiltak MEN jeg sa det til han fordi han og jeg hadde et møte ang hans overtakelse etter at jeg hadde styrt bula i noen mnd. Og jeg kunne vel ikke lyve og si at hu var superduper da hu ikke var det??? Så nå er jo jeg den store stygge heksa takket være dritings sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå