Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Progestan i Oslo?

Anbefalte innlegg

Holder til i Porsgrunn (bor i Oslo) og har alltid kjøpt Progestan der nede etter forsøkene (Down Town). Denne gangen skal jeg ha et fryseforsøk og da skal jeg ikke ned til Porsgrunn før innsettingsdagen. Har hørt at jeg må begynne på Progestan et par dager før innsettingen så da må jeg hente det ut her. Var innom et apotek i dag og fikk da beskjed om at dette kunne bli vanskelig da det ikke var noen apotek som hadde avtale med Porsgrunn. På apoteket på Solli Plass hadde de visstnok Progestan, men der hadde de kun avtale med Aleris. Er dette riktig? Hvordan har dere jenter fått kjøpe progestan? Må jeg ha en slags bekreftelse i tillegg til resepten? Takk for svar;-)

Fortsetter under...

Høres rart ut. Jeg hører til på Klinikk Hausken i Haugesund men kjøper alle mine medisiner på vaktapoteket i Stavanger.

Jeg ville sjekket med vaktapoteket, de pleier å ha progestan inne.

hei hører også til der men bor ikke der, når jeg hadde frys fikk jeg med et ekstra brev med resepten så jeg fikk henta tablettene på mitt lokale appotek, men de har dei ikke , må bestilles men det tar bare et døgn.

Annonse

Alle apotek kan skaffe. Som sagt; Apoteket på Riksen har alltid hatt inne når jeg har vært der, og mitt lokale apotek har også skaffet for meg. Men hvis lokalt apotek skal skaffe, må du ha erklæring fra lege på at du trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...