Gå til innhold

Hvilken test slo ut først hos dere?... Cb vanlig eller billig-tester? :)


Sistemann i magen <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen som har noen svar?... Hvilken test slo ut først hos dere i det hele tatt da? Uavhengig av de to.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte quick respons-test (169,- for 2 stk).

4 dager før jeg ventet menstruasjon, testet jeg klart og tydelig positivt med denne testen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Cv...gikk på apoteket og sa jeg skulle ha graviditets test. Jeg fikk denne og tenkte ikke over at det var alternativer....Men positiv ble den i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte først en rimelig en jeg kjøpte på Meny og den var helt klar positiv. To dager etter tok jeg en quik respons og den var litt svakere men fortsatt positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet med cb 6 dager før jeg skulle hatt mensen, den var svak positv da, testet med billigtest 3 dager etter, negativ, tok ny cb like etterpå og den var positiv. billigtestene slo ikke ut før dagen før forventet mens på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte sånne super-billige tester på en side jeg så her inne og de viste helt tydelig positive alle sammen 3 dager før mens og 1 dag etter :-). Smart kjop! 5 stykker for prisen av en på apoteket og det var inkludert porto :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet først med billigtester, slo ut veldig positiv på dpo 8. tok en cb 3 dager før ikm på kvelden å den var knall positiv den å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...