Gå til innhold

Lykken endte i en spontanabort i helgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så jeg melder meg inn her igjen.

Det hele ble et mareritt da jeg opplevde å bli en kasteball mellom sykehuset og legevakten. Siden det var helg var det ingen som ønsket å følge opp da jeg begynte med litt blødning. Vi hadde satt inn tre egg, så vi ønsket å forsikre oss om at vi ikke mistet alle...

Det er litt skremmende å tenke på at vi nå må begynne helt forfra igjen, men vi har med oss en enorm bagasje og vilje. Og vi har kommet et steg nærmere målet for hver gang...

Fortsetter under...

Skrevet

Uff... Kan ikke gi deg annet enn en trøsteklem, jeg vet så altfor godt hvor fu*ked up det er.

Men du har vilje, og det står det respekt av!:-)

Vil ønse deg masse lykke til!:-)

Skrevet

Å nei Anonimo så utrolig trist å lese dette. Det må en helt forferdelig opplevelse. Bedre blir det vel ikke når helsevesenet gir så dårlig oppfølging. Fint å se at du ikke har gitt opp men skal prøve igjen.

Stor klem fra

Skrevet

Kjære anonomio...

Dette var så alt for trist.

Så forferdelig urettferdig.

Jeg har ikke ord...

Ta godt vare på hverandre !

Klem fra

Skrevet

Å herregud neeeei... så trist!!!

Jeg er så nervøs selv, men krysser fingra. Så flott dere ikke har mistet motet for nytt forsøk. Tilslutt vil den sitte! Lykke til videre, og stor klem!

Skrevet

Dette var trist å lese, jeg ble så glad da du testet positivt. Har selv 3 spontanaborter bak meg, så jeg vet inderlig godt hvordan du har det. Men, du vet du kan bli gravid, det er positivt! Stå på, så vil dere nok lykkes!

Annonse

Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig vondt i magen. Så trist, trist, trist :o(

Masse varme tanker til dere begge!

Skrevet

Neeei.. dette var super trist!! Er jo ikke så mye her lenger men måtte en inn en tur og se etter dere kjente... vil jo at dere lykkes alle sammen og blir super lykkelige for det fortjener dere virkelig!!!

Så leser jeg dette, det var utrolig vondt.. men leser at dere gir jernet og er snart klar igjen, fantastisk!! Jeg vil bare ønske dere masse lykke til og jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har for at neste gang så sitter spiren leeeeeeeeeeeenge.. og du blir mor :o)) STOR KLEM

Skrevet

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Det er forferdelig! Synes det er så trist at dette nå skulle skje...

Ønsker dere all lykke og hell neste gang !

Mange trøstebamseklemmer fra

Skrevet

Tusen takk for all støtten :o)

Det gjør det lettere å takle all motgang man møter mens man er i denne prosessen.

Har fortsatt troen på at 2007 skal bli det store babyåret på oss her inne!

Skrevet

....jeg var så glad da jeg leste innlegget ditt sist. Endelig hadde dere fått det til. Men så måtte det ende slik:( Jeg kan skjønne at dette har vært belastende og umåtelig trist for dere. At dere finner styrke til å fortsette er jo til å ta av seg hatten for. Jeg ønsker dere videre lykke til:) Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...