Gå til innhold

aaaah ... jeg har litt nerver...

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

i morgen er d dagen for første termin, neste onsdag er ul-termin...(kan denne babyen være lage før 15 des???;o)) OG nå får jeg snart svaret !!! må innrømme at d har vært mye grubling disse månedene, og at d skal bli godt å finally få klarhet....:o)

ønsk meg lykke til, a !!! ;o))

Fortsetter under...

helt klart.

shit. begynner å få litt noia jeg... prøvd å dytta alt bort å ikke tenkt på d, men nå er d så nærme lissom. . åsså vil han jo så gjerne være med på fødslen, å jeg vil ha han der å....-men tenk da, hvis alle ul-er å alt er FEIL å bebin ikke er hannes eller ligner han at all.....hadde følt meg virkelig shitty ass....selv om jeg egentlig ika har noen grunn til d...vi var jo begge med på dette fra starten av og jeg overhodet ikke skjult noe for ham... likevel...

hadde deeen creepy drømmen her forleden... eller drømmene... først drømte jeg at en sånn "skummel" mc-dude (stakkars mann,han er sikkert kjempesnill,aner ikke hva han gjorde i marerittet mitt egentlig!) fra rundt hjørnet her borte, "kidnappa" ene katta mi, å når jeg fant henne igjen, lå hodet hennes i en pose ved siden av kroppen... d var bare soooo grose, asså...dakal pusen min =(

samma natta drømte jeg at jeg fødte.... å når jeg fikk babyen i armene hadde den helt lyst hår å knallblå øyne.... å kliss lik "x".... =( shit -d var faktisk creepy, d å ! der satt "y" å holdt meg i hånda gjennom hele fødseln, åsså blei han bare sååååå skuffa, dah... fikk helt panic, å såå ondt inni meg....i drømmen asså, men føltes helt ut som ekte smerte på en måte...

ungen er jo min, uanz -å den er jo veeeldig velkommen, men jeg får litt hetta nå asså....=( ;o)

jaaaapp...jeg ER rar ;)

Høres ut som meg det der... ;)

Har også sånne drømmer. At ungen er kliss lik han som "ikke" skal være faren....

Uff og uff....

Får håpe ungene våre er mest like på oss, eller han som er med oss på fødselen!!! :)

Nå vet jo din om at muligheten for at det ikke er hans er der, det gjør ikke min. Han tror det er sin, og vet ikke om noen andre kandidater...

Så har skikkelig noia for tiden jeg også!

Og jeg er allerede på overtid, så nå kan nurket komme når som helst.... Både gleder og gruer meg....

Men siden du har termin nå og om en uke, så kan vel umulig babyen din være unnfanget før 15.des!!!

Min er unnfanget etter det, og jeg har termin før deg....

Lykke til uansett!!!

Annonse

ja d er vel liten sjans, meeen sjansen er der...husker desverre ikke helt datoene heller, men får for meg at måtte vært før 16 des vertfall... men hørt om tilfeller der dem har bomma mere :o(( for en påkjenning detta har vært asså!!! selv om han vet om alt å sånn... gikk jo fra meg,vettu, etter at han "overtalte" meg til at å beholde var d beste, for han skulle stille opp uansett...da fant ut en periode at detta var ikke han klar for likevel å alt det der om å stille opp, hadde han faktisk aaaldri sagt...så da fikk jeg meg en skikkelig knekk, kan man si... men ble sammen igjen da.. å så slutt å sammen å slutt å nå er d vel sånn midt i mellom... selv om jeg ikke har noen grunn til d, føler jeg meg lissom "skyldig"... å jeg veit han kommer til å klandre meg om dem har bomma. så derfor syns jeg d er litt freaky. :o)) men men -jeg får da en nydelig unge uansett, som jeg skal gjøre ALT for at skal få en suuuper oppvekst og et bra liv på alle måter jeg kan sørge for vertfall...=)))) litt av en bonus, et barn =))) gleeeeder meg å, heeelt vannvittig til å møte lillegullet...

vurderer å ikke ta han med på fødseln, da jeg har hatt både mareritt å generell angst for d øyblikket leenge, er d kanskje bedre å ha med ei venninne....????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...