Gå til innhold

Til alle slitne medsøstre her er et tips:o) I dag har jeg bestillt spa weekend på holmen fjordhotell, for der har de snart mamma spa behandling i 80minutter. Les under:

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått gravid lenge,å er trøtt og sliten så jeg trenger litt god pleie. Sjekket ut spa hotell og holmen fjordhotell som ligger 20min utenfor Oslo har sånn fantastisk snart mamma pakke:o)

Bestilte rom fra lørdag til søndag og litt aroma for samboer så vi kan bare nyte hverandre og slappe av.

De hadde masse aktiviteter der å:o)

Og et stort spa anlegg, å man kan komme på dagstur for å bare besøke spa avdelingen.. 340kr

Ikke så dyrt, 2500kr for begge med dobbelt rom å i tilegg 3retters middag, frokost og fri entre til spa avdeling.

Så kommer hudpleie spraytan aroma, snart mamma pakka i tilegg om man ønsker det.

Fin gravid gave til samboer og meg, dette fortjener vi:o)

http://www.holmenfjordhotell.no/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=41

Samboeren min ble så glad så nå gleder vi oss.

Tenkte bare å tipse hvis flere trenger litt ekstra pleie den siste måned og ikke minst en fin overraskelse for våre tålmodige menn

http://www.holmenfjordhotell.no/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=41

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært på Holmen på spa, men vi hadde vårt strålende bryllup der for bare tre uker siden, og Holmen er et supert og proft hotell!!! Så til dere som bor i nærheten, og har pengene, hvis spa'en er like bra som selskapsservicen, er det bare å hoppe på! :)

(Jeg var forresten i uke 30 da vi giftet oss... og det gikk kjempefint. Tihii, var så moro!!!)

Gratulerer med bryllup:o)

Ja gleder meg masse, alle trenger litt ekstra service og pleie:o) Bor i Oslo men er jo bar 20min kjøring.

Jeg har en venninne som er utdannet spa terapaut, så hun har endel behandlinger hjemme, har vært til noen hos henne og anbefaler det på det sterkeste..... har egen hjemside har hun også.. skal høre med henne om jeg kan legge ut siden her. Hun er veldig dyktig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...