Gå til innhold

Alle himler med øynene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når jeg sier vi skal bruke tøybleier:) Nå skal jeg HVERTFALL gjøre det hehe...håper det går smertefritt, er nytt for meg dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet:) Tenker det samme selv, da skal jeg iallefall gjøre det!

Skrevet

Akkurat det samme for oss!

- men det har gått kjempefint. Foreløpig over et halvt år uten en eneste papirbleie (bortsett fra på sykehuset, og der ble det lekkasje).

Skrevet

samme her gitt. bare min mor som heier på oss.

Skrevet

jeg har bare de brettebleiene foreløpig, er det ikke like greit å vente med å kjøpe formsydde? Har ikke født enda..

Skrevet

Vi hadde bare brettebleier i starten. Babyen vokser så fort i starten, så man kan like greit hoppe over de minste størrelsene formsydde.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk ei jente som var under 3kg og 45 cm lang, fikk store problemer med brettebleiene på begynnelsen, så de første ukene måtte jeg bruke engangsbleier (æsj). Nå må jeg bruke engangsbleier pånytt (æsj) fordi vaskemaskinen har strøket med (æsj). Og jeg HATER engangsbleier!

Men er enig, fikk også mange himlinger med øynene "Åh, at du gidder", "Er du en slik miljøaktivist du da" osv. Ble bare mer trigget til å bruke det. Men må innrømme at første gangen jeg brukte det ble jeg skeptisk, siden at hun fikk så stor rumpe. Men så ble jeg vant til det. Det er visstnok godt med store rumper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...