Gå til innhold

Går og venter på telefon fra legen min....(innholder mulig SA og detaljer)


MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Sist torsdag fikk eg akutt smerter i mage/underlivet, og begynte å blø. Det blødde så mye at det drøpp da eg satt på do, men varte ikke lenge....kanskje en time totalt, men var ikke sånn kjempe mye blod. Smertene gav seg med en gang eg stoppet...fikk de da eg var ute og gikk(kjentes ut som kynnere...)

Eg sjekket og (ekkelt) alt blodet(såg på det) og det var ikke noe tegn til klumper el. bare litt slim...

 

 

Ringte lege og fikk ta en gu,der hun såg at eg blødde fra livmora/livmorhalsen....

Hun ville ha meg på ul, men siden eg ikke var mer enn 5 uker så ville ik de ta imot meg på sykehuset. Var vanskelig å se noe sa de. Fikk beskjed om å se det ann over helgen og ta en HCG prøve på mandagen...Merket ikke noe mer til verken blod eller smerter i helga.

Tok blodprøve på mandag, men så måtte de sende den til Haukeland sykehus og det kunne ta rundt 2 dager....

 

så eg venter og venter =(

 

Er så kjipt å ikke vite om eg er gravid eller ikke..har jo fortsatt ømme pupper, er dødstrett og tissetrengt, men symptomene henger vel litt i etter en SA?

 

Håper de ringer imorgen og har gode nyheter......

 

Ble langt og rotete dette....sorry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Hmmm ikke lett og si.. Jeg fikk konstatert en SA på UL i går, og måtte ta en utskrapning:o( Var 7+4 Da hadde jeg blødd i tre dager, og da dryppet det blod hver gang jeg tisset, men det var bare tynt og friskt, og uten klumper. Men kom for mye blod, så skjønte fort at noe ikke var som det skulle...Har heller ikke hatt noen smerter. Var ikke lengre kvalm, men bare sinnsykt trøtt og følte jeg hadde oppblåst mage, så noen symptomer henger nok igjen.. Krysser fingrene for deg. Har hørt om så mange som har hatt mindre blødninger som det har gått bra med, og det at du bare har blødd en gang må jo sees på som et godt tegn.. Lykketil-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ditt var ikke rotete i det hele tatt! Jeg forstår godt at dette er en kjip situasjon å være i.

Jeg har mistet to ganger selv; 1 SA og 1 MA. Da jeg hadde SA (uke 6/7) sv mistet jeg alle symptomene to dager før jeg begynte å blø. Jeg blødde veldig lite den første dagen, men ringte legen da jeg begynte å blø mer dagen etter. På UL oppdaget de at det bare var en tom fostersekk der inne (BO). Jeg blødde ut alt selv, og hadde lite smerter og ingen klumper.

Alle opplever dette forskjellig, men jeg la merke til at du sa at du fremdeles har symptomer, og derfor synes jeg ikke at du skal gi opp håpet ennå. Hvis jeg var deg ville jeg ha antatt det verste og håpt på det beste.

Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...