Serial mom Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen her hadde funnet julemarsipan,så da kan vel ikke pynten være langt unna heller,vel? Er superutålmodig etter å få handla inn pyntestæsj til huset,for vi har så godt som ingenting av julepynt! Dette blir første jula i eget hus,og dermed første gang vi pynter. Vil gjerne ha alt klart NÅ! Får jo lillefrøkna vår i slutten av november,og etter det regner jeg med at det blir noe tungvint å få shoppa all verden,så vil gjerne ha alt stæsjet i hus FØR hun kommer! Noen som sitter med inside information?!?!? (og nei,jeg er definitivt ikke kunstnerisk,så å lage egen pynt utgår med høye kneløft! Her skal det kjøpes!)
Maria-B Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Er vel oktober/november det kommer. Jeg pleier å handle på halvpris salg hos plantasjen før jul jeg
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hehe, du gir deg ikke du snuppa! Den er nok rett rundt hjørnet nå skla du se :-) 1 oktober tenker jeg :-)
Serial mom Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 He-he,nei,jeg glemte vekk hele jula ei stund,men så plutselig kom det tilbake til meg igjen!(mulig fordi jeg syntes jeg lukta pepperkaker her om dagen,men nesa spilte meg et puss!) Synes det er på tida at det kommer snart nå,altså! Alt vel ute i skogen,frøken?
doffine Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Elli min:-))))))) Er nok ikke lenge før IKEA har fått juleting i hus.. og der er det mye utvalg. Vi kjøpte massevis av julepynt der i fjor...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Heia!! Æ e i akkurat samme situasjon som dæ, nytt hus og nesten ingenting i julepynt! Babyen min kommer bare litt før din=) Æ har allerede bestilt nokka pynt fra ellos.no. Der har dem begynt å selge juleting. Noe søt pynt og flere typer julegardiner, duker osv.
Serial mom Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Hellu snuppa!!!!!! Håper det,er så utålmodig!!!!!!!!!! Er aaaaltfor lenge å vente til november,er jo halvannen måned til nesten! Får speide innom IKEA innimellom da,sjekke status!
junea Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 På Black Design har det allerede kommet noe!
Bobine Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Det er vanlig at det kommer i midten og slutten av oktober, og det er jo ikke så lenge til :-)
stinky og poopy Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Halloen!! Jobber i glassmagasin, og vi har bestilt MASSE fint!!! Men, det blir litt å vente, for de første varene skal begynne å strømme inn i midten av oktober - og da er jeg heldigvis hjemme på perm, og slipper å pakke det opp!!! hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå