Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har ikke vi som er store større sjangs for å få plager under svangerskapet?Jeg har mye vann i bena og er iuke26.Syns det er tidligt å få det jeg.Og det gir vel økt risiko for svangerskapsforgifting.Huff!Syns det er skummelt jeg å være overvektig og gravid.
mrss83 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jo man leser jo overalt at de som er overvektige er mer utsatt for diverse plager. Men det behøver jo ikke nødvendigvis å bety at alle vi store får kompliserte svangerskap. Har lest om mange som veier godt over 100 som ikke har hatt noen form for problemer, og heller ikke har fått store babyer. Jeg har ennå ikke fått noen plager, var 93 kg når jeg ble gravid og er 98 nå i uke 22. Blodtrykket mitt er litt lavt men ikke noe unormalt. Jordmor og lege synes vektøkningen er bra og synes jeg er i super form. For meg var ikke drømmen å bli gravid som overvektig, men så fort jeg begynte å gå ned litt i vekt så ble jeg gravid. Og jeg tror dette svanger skapet blir like lett/vanskelig som om jeg hadde vært 20 kg lettere! Vann i kroppen er helt normalt, og selv om du har fått det tidlig betyr jo ikke det at du har det helt ut svangerskapet. håper det går bra med deg! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå