Snappie Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Kan man bruke MM til å blande pulveret til MME? I hvilket tilfelle brukes det? Tenker på å lære lillejenten å sove lenger på natten og gir derfor MME på kveld. Hun sover da i 4 timer. Og lurer på om jeg skal blande MME i MM i tre-tiden da hun vil ha mat, men spiser ikke mye og våkner igjen 2 timer senere. Noen erfaring?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil tro at det ikke er så bra, men det blir bare gjetting. Det står på mme-pakken hvor viktig det er å ikke blande feil pga fare for feilernæring ved for lite, og forstoppelse ved for mye. Da vil jeg tro at å blande mm og mme er som å blande for mye mme-pulver i og da risikere forstoppelse. Og det er ikke så morsomt :-/ Men du kan jo høre med HS om de har noen anbefalinger.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil helt klart si at det er ikke bra å blande mme-pulveret direkte i mm. - Da vil jo ikke blandingsforholdene blir riktige. Mme skal blandes i kokt vann som er avkjølt. Jeg har gitt både mm og mme en periode, og da gav jeg ham alltid puppen først, og når det var tomt der, så gav jeg ham litt mme ved siden av. Om du pumper så kan du jo bare gi flasken med mm først og så blande mme i samme flasken etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå