Athina' Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Og i dag kjøpte jeg Odenwalder posen i beige og så har jeg sikla på en sånn matte med bøyler og leker for å ha i gulvet i blått,tykt og mykt stoff som er SÅ fin! De hadde bare en igjen så seffe måtte jeg dra kort og bruke enda mer penger! Kan ikke være inne i sånne butikker jeg, må i så fall ta meg en valium først hehe
Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Så artig! Gleder meg til vi også kan begynne å handle de litt større tingene. Synes den ene sengen som var på salg hos Barnas Hus nå var kjempefin, men sambo synes det er litt tidlig å handle seng... Så da må jeg pent vente litt... Hva heter den babygymmen du har kjøpt da?
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Å så moro! Jeg kjøpte den brune posen på mandag! Passet perfekt til vogna( den er brun og sort) ! Eh.... hørtes jeg litt overfladisk ut nå kanskje???? Ja, ja samme det hehe! Grattis med nye baby ting Athina!
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Babygym heter det ja, uff at det går ann hehe Den heter Koloo blue og kostet kr 599(host) :-) Vetlis: Nei jeg kjøpte den lyse beige, og den passe også perfekt i den sorte TFK vognen min. Her er det ikkeno tull altså, skal man trille så skal det skje i stil! Kan jo ikke ha en limgønn pose i sort vogn, blir feil i kontrastene det! *kniiis* :-)
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Sunniva: Jeg synes alle sengene der er så fine jeg, også er de jo så fint dandert da! Men jeg synes de er unødvendig dyre, men men man må unne seg noe og har man råd til så det hvorfor ikke :-) Er morsomt å handle de store tingene men jeg har da ikke mer å kjøpe av de nå :-( Har alt nå, vel mer enn alt og den gutten jeg har i magen trenger vel ikke mer en 8-10 pysjer i str 56 vel? *ler*
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 He he det er godt vi er flere her inne da :-D Føler at noen av mine venninner blir lettere oppgitt over meg og den matche galskapen min noen ganger :-D
Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Joda, er vel litt dyrere enn IKEA... Men vi har arvet vogn, og da føler jeg at vi kan unne oss litt dyrere seng etc... :-) 8-10 pysjer burde kanskje rekke ja, hehe... (Fint vi er flere som eeelsker å shoppe til den lille!)
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sagt til bf og flere at det kun må shoppes i str 62 nå for hvis ikke må jeg holde på å skifte på gutten bare for å komme gjennom alt det jeg har kjøpt, men det er jo så forbanna vanskelig å motstå da hehe. Man må unne seg litt, uansett om det er seng eller andre ting. Som i mitt tilfellet var det å blåse bort kr 1300 på 3D ul, og jeg har GOS samvittighet for det :-) Vetlis: Vi må jo være ett blikkfang der vi hotte nybakte mødre går der å sprader med stylet vogner som har verdens vakreste barn oppi seg vettu hehe. Kjøpte med en limgrønn fotpose til sportsdelen meeeen jeg synes den blir usj så grell ;-)
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Du har så rett, så rett Athina! Bortsett fra en ting, jeg kjøper alle de pene tingene til babyen, sånn at folk glemmer å se på den "ikke så velidg hotte" mammaen hehe! Føler vel heller for å gå i ett med tapeten kan du si! med masse ekstra kg osv. Har igrunn kjøpt en sånn pose jeg ikke tror jeg kommer til å få brukt selv også! Sort å kjedelig, men jeg får se :-)
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 Schhyyyysshhh da kvinne! Vi er da så hotte atte! *suger inn magan så man kjenner nyrene i halsen,skviser underarmene mot brystene å får dem der de egentlig skal være, og på samme tid løfter opp sideflesket så midjen vi ikke har sett på lenge popper frem og retter opp ryggen og strekker hals så det knaker i ryggraden - og går på trilletur* hehe
*Vetlis* Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Najiii det gidder jeg ikke altså! Skal ta patent på en ny greie jeg har funnet opp! Strømpe bukse/catsuit, som holder inn lår, dytter opp rumpe, skviser inn magen, dytter opp brystene ( å seff, lager de hakket større enn de er ;-), lager slim fasong og kule biceps på armene, føner håret og sminker meg! Mye enklere, på det beste av alkt, man slipper å anstrenge seg for å få den på, den kommer på sprayboks!
Gutt 6 feb ;) Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Og vært på Barnas Hus; ) Kjøpte Odenwalder Lammy vognpose. Er bare så fin; ) Soveskinn og ammepute. (Ville helst ha Odenwalder Lammy XL, men har ikke klart å finne den. Bortsett fra den tyske varianten de feks har på Lilleprinsen.no, men den er så kort, 105 cm. Den jeg har kjøpt er 115 cm.)
Athina' Skrevet 26. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil kjøpe en!! Tror det også hadde blitt en bestselger på Barnas Hus gitt - kanskje de på starte opp en slags fetish avdeling men det kan jo være interessant det også blant amme-bh'er å sånne ting hehe. Gutt 6 feb:) De er fine da, men man må jo ha litt lengde på dem og det har mye å si 10 cm altså, så du tok det rette valget. Synes de ser så gode ut jeg at tenke seg og sno seg ned i en sånn pose å legge seg på ett lammeskinn da *sukker henført* :-))
*Vetlis* Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 You think? Hmmm... kanskje jeg skal dra dit¨å høre med dem ? Greia er vel at de ikke gidder, for det er jo en form for prevansjonsmiddel også. Vanskelig å få av og værre å trenge gjennom. Så da vil jo barneting salget rase nedover vettu! Hmmm.... foresten jeg vet om en kar som selger de skinna i str XXXXXL også, noe for ektesengen kanskje? Du kunne jo tatt den på ryggen å fått mannen din til å synge Bæ bæ lille lam hihihihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå