Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Pysete eller?


tone med ny spire :)

Anbefalte innlegg

Jeg er i morgen 8 uker på vei.

 

Har nå kommet inn i den kvalme perioden... Jeg starter dagen med å kaste opp restene i magen fra i går. Er egentlig ikke superkvalm, men kvalm nok til at det vil ut. Ikke er dert mye heller for jeg spiser ikke midt på natta. Blir bedre når jeg får i meg mat etter hvert. Men blir uggen for hver gang jeg spiser også går det over igjen. Har mye mens murringer også av den sorten som slår deg på korsryggen når man har sittet lenge stille. Mye trøtt og sliten. Sover gjerne en eller to timer på sofaen/sengen etter middag før jeg er noe tess etter jobb. Jeg kommer meg til 09:30 og holder jo ut dagen på jobb, men slitsomt er det. Jobber på kontor så jeg er jo ikke av de som løfter tungt eller løper mye rundt.

 

Flere som har det sånn? Bør jeg snakke med legen og få x% sykemelding eller må jeg holde ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje litt lurt å få litt sykmelding, til det værste er over hva med å komme litt seinere og dra litt tidligere. Synes du ikke er pyse, sånne plager kan sette enn helt ut. Mange som blir sykmeldt i førsten pga kvalme og trøtthet. Man skal jo fungere litt utenom jobben også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg følte også at jeg var litt pysete når jeg fikk meg sykemelding. Men nå er det jo slik at jeg er grisesliten og eier ikke energi,jobber i barnehage og det er fysisk slitsomt.Jeg måtte si til meg selv at jeg kan jobbe resten av livet men det som er viktig nå er oss to.Jeg og baby:) uke11+4 i dag:) Sykemeld deg du;) Så får du energi til å leve også.Viktig å klare holde seg våken noen timer med kjæresten,klare litt husarbeid og ta vare på seg selv. Lykke til Tone m spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gi deg tips til den morgen kvalmen. Spis et par kjeks før du står opp av senga om morgenen, slik at du ikke har helt tom mage. Det hjelper for mange.

Det blir smuler i senga da men;) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...