Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Sist jeg gikk gravid hadde vi en egen tråd for drammensjentene (som riktignok stort sett er fra Sande:p) Og tenker som så at det er MANGE gravide i denne byen, vil noen henge med på en ny tråd?! Iallefall, jeg er da fra Drammen, har termin 12 mai og gleder meg VELDIG! Har ei lita jente som ble ett år 19 september fra før.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg bor i Lier Skal ta test i dag, da jeg har en liten følelse av at det kan være noe i magen... Går dog på p piller (blir offisielt prøvere etter dette brettet), så vi får se.... Men jeg skal gi meg til kjenne i morgen om testen er positiv ) Håper jo veldig at den er det, for nå har vi ventet lenge på "den rette tiden" synes jeg! Utålmodig!!! )
kattepus Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg henger meg gjerne på her!! Bor i Drammen og er akkurat 8 uker på vei i dag! Termin ca 9 mai. Kanskje vi kan holde kontakten, det hadde vært gøy! Dette er mitt første barn!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Det er kanskje lettere å ha en Drammenstråd inne på BIMtreff sidene for Buskerud? Her forsvinner den så lett i mengden:-) Bare et forslag asså:-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 hehe menger meg litt med dere jeg tillab var så koselig å høre at dere venter en til hehe håper ejg følger etter om tre ukers tid
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 hey, jeg var jo flittig med på forrige tråd også så slenger meg med her:O) Håper på pos test snart;O) Artig at du ble gravid så fort, får håpe Hebbie m alle kommer etter hihi.
lana<3 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Gratulererer gratulerer gratulerer Tillab:):) Jeg begynner på 1 pp om et par uker jeg også nå....håper virkelig vi får til klaff med en gang...men inntil da er jeg bare på besøk her inne og misunner dere med de nye hybelboerne i magen....
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Anonym; det er litt greit å ha en her inne også, sånn at man kommer i gang;) Og på den måten treffer man også de man har termin omtrent på likt med! Hei på dere jenter! Hyggelig å se det er noen her, og ikke minst med noen som er omtrent akkurat like langt på vei som meg! Moro! Ser frem spennende 9 mnd ja! lailaelin; jaggu meg på tide;) fruen81; jepp, husker deg jo, men er du helt sikker vi ikke kom oss på noen treff sammen? Var du ikke på Jonas? (dårlig hukommelse asså!)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 hihi joda var på jonas, men da hadde du født for bare 2 dager siden;O)
3-prinser Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Slenger meg selvfølgelig med her, jeg også. Bor i Mjøndalen, og er 8+0 i dag, med termin 9.mai. Har to gutter på 6 og 9 år, som gleder seg enormt til å bli storebrødre.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 dytter litt på, følger med tråden selvom jeg ikke har noen spire ennå
Gjest Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Hei jenter! Nå er vel de fleste av dere på treff. Jeg sitter og ser på en superivrig liten frøken som har fått ny "sykkel" og er kjempefornøyd. Tok meg bare litt over en time å sette sammen jævelskapet, hurra hurra... Ikea er søren meg enklere:p Moro på treff?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Hehehehe det bygge greiene orker ikke jeg, altfor liten tolmodighet til det gitt tihi. Ikke noe treff på meg, lå hjemme i hele går kveld og kastet opp:O) Formen er ikke på topp om dagen, enten er tanta i anmasj eller så har det flyttet inn en liten spire. (håper det siste) Ellers da, formen på de nygraverte bra??
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Dytter på denne jeg, og vettu hva jenter: JEG ER GRAVID;o)
Overrasket,men veldig glad Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er også fra Drammen.Er ca 8+6 i dag.Dette blir mitt første barn,og jeg er veldig spent.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Er det lov å komme inn her,er fra Modum?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Vlkommen du fra Modum! Jeg går allerede på DiBtreff med ei anna Modumjente! Hei jenter, nå har det vært stille altså! Og Fruen; GRATULERER!!!!! *hoppe rundt i vill jubel* Jeg har vært nettløs en liten stund, dumme trådløse møkkagreia sluttet å virke på fredag:( Fryktelig sint på den altså! Kommende fredag er det DiBtreff på EastLake dersom noen vil være med, vi møtes kl 12 og har fått satt av halve lokalet bare til oss:) Har dere alle det bra? Hvordan er formen til dere som e omtrent akkurat like langt som meg? Og med dere elefantene som snart er "ferdige"?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 Anonym: Bare stig på du, her er det ingen som biter;O)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 Hih, aldri si aldri;) Bare spør gubbe og jordmor fra sist jeg fødte:p
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei,hadde vært hyggelig med treff. Men jeg er assa så dårlig, bare kaster opp. Så jeg må nok vente litt med mat treff hehehehe, for min del er jeg bare glad så lenge jeg kaster opp tegn på at alt er bra;O) Men kos dere på treff, jeg er med siden ) Klemmer fra en meget lykkelig frue ;O)
bullebull&gullegull Skrevet 3. oktober 2007 #21 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg får slenge meg på her jeg og! Bor i Solbergelva, men er egentlig veldig Drammensjente! Og jaggu vet jeg jo hvem en av dere er... hihi...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #22 Skrevet 3. oktober 2007 Velkommen velkommen! Så hyggelig at du kommer inn til oss:) Når har du termin? Og hvem er det du vet hvem er? *nyskjerrig*
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for velkommsten,det er kanskje flere fra Modum som venter en vårbaby Noen som vil si hvor gamle dem er og når dem har temin? Hadde vært litt gøy å visst bare
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. oktober 2007 #24 Skrevet 4. oktober 2007 God formiddag jenter:O) Hvordan er formen deres om dagen, jeg er i full gang med crinone nå håper virkelig den gjør susen. Jeg er mye kvalm, men har ikke kastet opppå nesten to dager:O) Merker at jeg har pupper om dagen også hehehe, tror fader meg de har vokst litt også jeg. Ellers er alt bare bra hittil, med dere da?? Noen med term i nærheten av meg da, ca 12 juni;O) Klemmer fra meg
bullebull&gullegull Skrevet 4. oktober 2007 #25 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for velkomsten! Foreløpig har jeg visst termin 29. Mai, men har en liten mistanke om at det kan bli juni når jeg kommer på ul. Formen er i grunnen ikke så verst. Kun litt småkvalm. Pupper som føles som to sår, og et humør mer ustabilt enn en gammel tysk mine... Men sånn ellers har jeg det fint! hihi... Tillab... Det er vel en liten fare for at det kanskje kan være deg jeg vet hvem er... Jeg er forresten gjerne med på treff hvis det skulle bli aktuelt en gang i tiden... Jeg har nemlig også veldig lyst til å dra på treff... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå