Gå til innhold

Er det vanlig at magen blir deformert etter ks?

Anbefalte innlegg

Dette har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.

Som en "vanlig kvinne" har jeg skavanker her og der, men en ting har jeg liksom vært fornøyd med - magen...

Er det slik at magen blir helt uopprettelig etter et ks?

Har ikke trent underveis og har hatt trenings-pause i nesten tre år pga to tette..

Har planer om å kunne gifte meg slank 8 mnd etter fødselen - er det dømt til å misslykkes?

Undrer..

Fortsetter under...

:-) Jeg har ingen planer om å bli en kopi av fru Posh, men takk for eksemplet! :-)

Har ikke lagt på meg så mye på kroppen, men magen er enorm denne gang. Derfor undringen...

Har ikke hatt ks, bare født vaginalt før. Da ble magen som før like etter, men hele kroppen er mer utrent nå som sagt..

Takk for svar!

Utgangspunktet magen er i før graviditeten har nok mye å si der.

Jeg har omtrent aldri trent, men har en naturlig flat mage. 3 måneder og 1 uke etter at lillegutt kom ut med ks giftet jeg meg i en trang ettersittende kjole. Magen var da like flat og det eneste tegnet på ks er et lite tynt arr under trusekanten.

har ikke stygg mage etter k.s enda jeg var slank og la på meg under og like etter fødsel,men har bare et bittelite klor.dette var haste k.s atpåtil.MEN jeg har venninner som ikke er like heldige.hun ene har sinnsykt stygt arr.taggete og skinnet liksom henger over magen.hun har nå tatt 2 k.s(hun er nødt til det,det er ike noe hun valgte selv)og det har blitt verre og verre.hun er ikke tykk og ikke tynn.og planlagt k.s var det da.så tror det er om har lett for å få stygge arr eller om du gror pent selv.noen får jo lettere stygge arr en andre.hun hadde jo ikke samme lege så det kan vel ikke værelegens feil heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...