Gå til innhold

sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som ikke tørr å ha sex?

Jeg er så redd jeg skal begynne å blø. Nå som det er så tidlig. Føler meg som en dritt til tider. Men jeg er så utrolig redd for å miste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mister du så mister du uavhengig av om du har hatt sex eller ikke. Sex er ingen risikofaktor for økt spontanabort.

men er du ukomfortabel med det så går det vel greit å holde seg unna men samtidig så synes jeg vi bør være forsiktig med å endre oss altfor mye for være kjære samboere/menn. man kan ikke bli helt opphengt i graviditeten man må prøve å leve som normalt. for en graviditet er jo helt normalt og man kan gjøre de samme tingene fortsatt :-)

lykke til uansett hva du velger å gjøre :-)

Skrevet

Det er ingen fare for å miste barnet selv om du har sex selv om det er tidlig.

Selv om du skulle blø litt fra slimhinnene i skjeden betyr det ikke at du aborterer.

Lykke til!

Skrevet

jeg er også litt redd for dette...både jeg å samboeren...vet jo at det ikke skal være farlig..men har lest tidligere innlegg om dette...at di hadde begynt å blø,å at di hadde smerter etterpå..ble litt redd av d...

siden vi har mister noen ganger tidligere er vi veldi nervøse for å jøre noe som kan jøre at vi mister ijen..

er 11+4 idag..så sjansene for at det går bra denne gang er vel høye : )

Skrevet

Jeg vet det, men om jeg begynner å blø så vet jeg at jeg får panikk. Og jeg vet ikke om jeg tørr å utsette meg for det. Samboeren min er verdens beste. Han forstår det. Er bare det at jeg føler meg som en dritt uansett! Og om han skulle gått fra meg for at jeg ikke vil ha sex på noen uker. Ja så er han jo ingen ting å samle på! Herregud. går da ikke ann å si noe sånt!

Skrevet

akkurat det jeg mener anka. jeg tror ikke at jeg mister av å ha sex, men jeg er redd for at jeg skal begynne å blø.. og deretter redd for at jeg har en sa.

Skrevet

jeg og min samboer har hatt sex noen ganger nå som jeg er tidlig i svangerskapet.. det gjorde litt vondt første gangen, en slags stikking.. neste gang gjorde det mindre vondt, men da det gikk for meg hadde jeg sterke(!) smerter i ryggen.. dette gjorde at jeg ble litt usikker, men kan jo lese over alt at det ikke er farlig å ha sex! så vi tar det med ro og kjenner etter hva kroppen sier:)

Skrevet

Det kan være greit å bruke glidemiddel når man har sex som gravid. Det er jo mange som opplever forandring og da gjør det jo ingen ting å hjelpe litt til. Da minsker du i hvert fall sjansen for blødninger pga smårift og slipper å bekymre deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...