Gå til innhold

Er det bare å ringe sykehuset og be om å få oversendt journalen vår...?

Anbefalte innlegg

Vi hører til St. Olavs og har gjort oss ferdige med 2 ICSI -uttak samt 1 studie (som derfor ikke teller som forsøk)

I alt har vi satt inn 9 gangen hvorav de 2 siste innsettingene har vi fått 2 egg inn.

I og med at vi har prøvd så mange ganger nå, uten hell, ønsker vi å prøve Assisted Hatching, og da må vi til Danmark.

Det jeg da lurer på er om det bare er å be sykehuset om å sende over journalen til oss eller til den klinikken vi evt. bestemmer oss for å benytte oss av...?

Fortsetter under...

Du har krav på å få opplysnigene ut. Sannsynligvis vil de be dere om å skrive et brev, hvor både mannen din og du underskriver, så sender de journalen omgående. Vi måtte det på Riksen. Dette fordi det er så sensitive opplysninger at de må vite helt sikkert at du er du, og det vet de jo ikke på telefonen!

Dere kan be om å få journalen :o)

Vi hentet vår på Riksen(begge måtte vise legitimasjon) og fakset den selv over til Nordica.

Det ble positiv test med ass. hatching, men dessverre endte det i en spontanabort i helgen. Vi kan absolutt anbefale Nordica og de har vært fantastiske til å følge meg opp også.

Lykke til med valg av klinikk!

Hei

Jeg ringte bare Porsgrunn og spurte om de kunne sende journalen i posten og den kom etter få dager....ikke no problem!!

Ikke betalte jeg for det heller.

Lykke til med videre forsøk.....håper dere finner lykken i det store utland:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...