*mary had a little lamb Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei, hadde vært gøy å følge med på dere andre som står for tur til ICSI. Vi er ferdig utredet, har tatt genprøver og var på forsamtale 13. september. Skal ringe inn mens i oktober og er satt opp til uttak i uke 48. Veldig spent, både gruer og gleder meg.... Fikk positiv EL test i dag, så dette er siste sjans til å lykkes på egenhånd før vi starter opp... Rart. Vi skal forresten i gang på Riksen, *M
Gojentå Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 vi skal også i gang med ISCI. Eg startet på spray i dag... og uttak er forventet i uke 44. Haugesund. Det er kun mannen som har tatt genprøve, den ble tatt i dag. Likevel skal vi få ISCI i uke 44 selv om resultatet ikke er ferdig... Ja dette blir spennende... vet dere hva det er som er galt? mannen min fikk beskjed om redusert bevegelighet... Lykke til
*mary had a little lamb Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har tatt HCG og alle mulige blodprøver på ulike tidspunkt - og fått konstantert at jeg har veldig fine EL's verdier - og at alt ser veldig bra ut. Mannen min har tatt tre sædprøver. På den første var det redusert bevegelighet (Tatt nov 06), på neste tatt i mars 07 viste prøvene tilnærmet normalt resultat... Og p åny prøve i forbindelse med forundersøkelsen 13. sept var det veldig redusert bevegelighet.... Masse lykke til med spraying, sprøyter etc. Hvis alt går etter planen blir du ruger 4 uker før meg.... Hva slags sprøyter skal du begynne med? Jeg skal ta gonal-f pennen.
Gojentå Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg skal også ta gonal-f. Så dette blir spennende... så sædprøvene kan variere så mye ja, kjipt... noen som har menn med redusert kvalitet som har blitt gravide? evt på hvilken måte ivf eller icsi?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg holder på med ICSI på Riksen nå... :-) Blir trolig uttak i neste uke, jeg er litt foran deg i løypa. Lykke til, da !! Blir spennende for oss begge fremover. .........og kanskje du har klart mirakelet før oppstart ??
*mary had a little lamb Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Oj, så spennende. Har det gått greit med spraying og stikking? Er det første forsøk for dere? Ja til uken får vi nå se om vi på mirakuløst vis har klart det på egenhånd.... Var siste sjanse før oppstart n å - for vi får vel prøveforbud under hormonbehandlingen? Masse lykke til
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Definer venter... hehe Jeg skal til UL på fredag og skal ha uttak neste uke. Vi skal ha ICSI i Haugesund, og forhåpentligvis sette inn også i neste uke. Har sprayet i en måned i morgen, og har tatt sprøyter (Puregon) i 8 dager. - Stikkingen har gått over all forventning. Skjønner nå hvorfor alle sa at det ikke var noen "big deal" på forhånd.. Får vel lære meg å stole mer på folk, hehe. Nå er jeg mest spent på uttaket, har hørt at det er vondt, og jeg som har så lav smerteterskel... Jaja, det går nok bra og er helt sikkert verdt det, om det går bra!! Lykke til alle sammen!
Gojentå Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 ÅÅ så spennende... du må fortelle på fredag hvordan det var! er så spent... håper det går bra... lykke til! :-)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Vi venter på icsi nå etter 2 mislykket ivf. 1 ivf fikk vi befruktning, men eggdelingen var ikke optimal. 2 ivf forsøket fikk vi ikke befruktning i det hele tatt. Sambo har hatt dårlig bevegelighet og mengde, men nå er den nesten innenfor normalen. Så denne gangen blir det icsi, og håper på befruktning. Blir ca egguttak rundt 13 desember visst mensen er presis. Lykke til!!! Dette blir spennende! :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Hei tilbake ; Ja - her det første gang, så utrolig spennende !! Sprayingen gikk veldig bra - hadde lite bivirkninger, men synes det ble litt voldsomt med 26 dager på spray og dbl dose siste 14 dg før jeg kunne begynne med sprøyter :-)) Nå sprøyter jeg også snart på "overtid" - i dag på 14 dg og ny kontroll imorgen. Håper det er noen egg på skjermen da :-) Sprøytene gruet jeg litt for - ikke stikkingen men blandingen. Er oppe i 300IE nå og det er skummelt å blande (koster så j.... mye hvis jeg søler :-) Alder er vel en faktor hos meg for at jeg må på sterkere doser, så jeg får legge forventningsnivå litt under middels.... Fortsatt lykke til :-) Håper du slipper dette opplegget, da .... Hadde vært det beste det :-) Stå på !!!! Klem fra meg
Abelone76 Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Vi venter på ICSI. Skal til forsamtale på riksen i oktober. Veeeldig spent på om vi får starte før jul....... Har jo stått på venteliste en stund. Gøy å følge med på dere andre, håper jeg kommer snart etter:-)
gulling Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Hallo! Min mann hadde nedsatt sædkvalitet en gang som det ble tatt prøve av den. Så fikk han en kur han skulle gå på og etter det ble sædkvaliteten bra.(litt lavere en vanlig) Men vi ble alikevell satt opp til icsi. Og det var jeg kjempe glad for pga sjansene er høyere for og bli gravid. Og det ble jeg! Er nå 7 uker på vei. Ønsker dere alle lykke til!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 vi venter.. så langt bare fått brev som har bekrefta søknaden våres, så nå er det vel ikke mange dagene til brev om forundersøkelsen kommer...spennende på når det blir. skal gi en lyd.. haukeland på oss gleder oss masssse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå