Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. september 2007 #1 Del Skrevet 26. september 2007 det er hvor stor Sindre han blitt nå=) Simen var jo på astma kontroll forige torsdag,da var han 13,1kg (med alt av klær å bleie på) og 90,6cm lang,stor gutt =) Simen har fått en tabelette i tilegg til astma medisin han tar fast (flutide) denne tabletten heter singulair..om jeg ikke tar helt feil..tyggetabl.skal ta den om han likvel må ta ventoline mens han går på flutide,for da gjorde ikke flutide en god nok jobb,så blir han tett en periode og må ha ventoline daglig,så må vi begynne på denne tabeletten attpåtil får han jo dobbel dose flutide,altså 2x2 doser daglig. Men det værste er dette,legen tror nemmelig ikke han blir å vokse dette av seg =(((( For så mye plaget som han er (hun synes faktis han er mye plaget,selv med dobbel dose,jeg synes ikke det da..) og at han er atopiker,og kanskje har allergier og at han er prematur,så trodde hun ikke han kom til å vokse dette av seg, kom kanskje til å bli såpass frisk at han slapp daglige medisiner,men når han da ble forkjølet måtte han nok ha medisiner..huff,huff.. har så dårlig samvittighet,føler det er minh feil,om han bare kunne vært litt til inni magen.. håper hvertfall sindre vokser det av seg da,men han er jo liten enda,og er ikke så plaget nå. Husker ikke om jeg har skrevet om kontrollen her eller ikke..men kan bare si kjapt at han ble testet med prikk test,for 7 ting,de to som alltid er med saltvann og histamin,så katt,hund,hest,nøtter,eggehvite så ble dette dobbelskjekket opp med blodprøver,tok 4glass av lillegutt,stakkars,men han var så flink atte,satt faktis helt i ro i 15min med prikktesten,og det skjer ALDRI at han gjør sånt,hehe,så er han testet med blodprøver for cølikai,eller hvordan det skriver og noe leververdier siden han har vært dårlig i magen og klager for vondt i magen ofte. får bare vente å se,skal innom legen neste uke når vi kommer tilbake,for jeg vil vite uansett om det er noe eller ikke. Må gå å pakke nå,dra til svigemor idag,eller overnatter hos en venninne i bodø,så kjører vi vidre imorgen tidlig,er begravelse på fredagen,så slipper vi å kjøre i ett imorgen. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10484368-april-7355g-og-636cm-og-litt-om-astma-kontrollenog-litt-syting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. september 2007 #2 Del Skrevet 26. september 2007 Så stor Simen er blitt da - Han har vokst seg over hode til hu mi, dei har jo fulgt hverandre lenge. Tror Hanne er 11kg nå og 88cm... tror det... hmm ja bør kanskje måle henne. Håper alt det med astmaen ordner seg med årene. Kan jo hende han ikke har det så hard som nå når han blir eldre eller voksen. Har selv hatt astma, innlagt som liten o.s.v - men har vokst av meg det meste. Litt reagerer eg på pollen og har mine små ting som eg ikke har "vokst" fra. Håper resten av uken går fint for dere. Ha en fin tur og så snakkes me. *klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10484368-april-7355g-og-636cm-og-litt-om-astma-kontrollenog-litt-syting/#findComment-10487067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå