Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 For deres mor hadde sagt at svømming var sundt. Bobbob daddydaddy bobob shuuup..... Ja dere skjønner husker ikke bare dette hehehehehe. Og snuppa digger når jeg synger dette,men hadde vært greit med hele.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Har du hørt historien om de tre små fisk Som endte sine dager i en fiskehandler disk Og de svømte og de svømte og de svømte rundt For deres mor hadde sagt at svømming var sunt Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! For deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Den ene hette Per og den andre hette Hans Den tredje vet jeg ikke, for han var utenlands Og de svømte og de svømte og de svømte rundt For deres mor hadde sagt at svømming var sunt Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! For deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Den ene ble stekt og den andre ble kokt Den tredje vet jeg ikke, for han var uten lukt Og de svømte og de svømte og de svømte rundt For deres mor hadde sagt at svømming var sunt Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! Båb - båb - dædi- dædi - Båb-båb - Suuh! For deres mor hadde sagt at svømming var sunt.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 har du hørt historien om de tre små fisk som endte sine dager i en fiskehandlerdisk ja de svømte og de svømte og de svømte rundt for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. bob bob dædi..... den ene hette per og den andre hette hans den tredje vet jeg ikke for han var utenlansk men de svømte og de svømte osvosv gadd ikke skrive refrenget, sitter med pumpa i ene hånden! hehe...
Dronningen! Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Google er en fin ting.... Historien om de tre små fisk Har du hørt historien om de tre små fisk. Som endte sine dager på en fiskehandler disk. Men de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Bob bob daddy daddy bob bob zoooo (3x) For deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Den ene het Pål og den andre Hans, den tredje vet jeg ikke for han var utenlandsk.. Men de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Bob bob daddy daddy bob bob zoooo (3x) For deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Den ene ble stekt, og den andre ble kokt. Den tredje vet jeg ikke for den var uten lukt. Men de svømte og de svømte og de svømte rundt, for deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Bob bob daddy daddy bob bob zoooo (3x) For deres mor hadde sagt at svømming var sunt.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Hehehehehehehe sånn var den ja;) Tuuuusen takk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå