Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hva hadde dere likt å få i gave??? TRENGER TIPS!
håper på fulltreff Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg ble glad for diverse kjøkken-stuff fra Eva Solo... men, jeg er jo litt interiør-gal da...
Chaiemae Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 vin champagne sminke av favorittmerke spandere et restaurantbesøk
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Aromaterapi, massasje osv. Sånn skikkelig kose seg gave ) Tips....du kan invitere henne på middag hjem til deg og så kan du få en sånn massasjedame/mann til å komme å skjemme henne bort litt
Bebbiss Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde noen venninner som gikk sammen og spanderte spa-besøk på meg. Fikk to valgfrie behandlinger. Det var som balsam for sjela! )
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Min bestevenninne fikk gavekort på full kroppsmassasje. Litt dyrt (700kr!!!) men da hadde hun nesten akkurat født og jeg syns hun fortjente det:) Det falt i smak ihvertfall!
Krokka og prinsessa Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Speiselt på små plasser er det ikke lett å finne noen plasser å kjøpe gavekort på massasje.... Men da er gavekort hos frisør kos! Ellers er det koselig med en kurv med diverse småtterier: Kan være jhemmelagde brød, kaker, boller etc. Eller du kan lage "hudpleiekurv" med manikyrsett, kremer etc... Kos er det også med bilder! Ta gjerne mange bilder av henne med hennes nærmeste venner, lim sammen på sort papp, skriv litt. Pynt! Ramm inn! SÅ KOSELI Å HA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå