Gå til innhold

ja da er jeg her igjen håper alt går bra denne gangen =)


GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Hurra da er jeg her igjen, selv om alt er ganske usikkert. Tok digitalclearblue test i dag morres, den viste posetiv. Tok test nå oxo svak strek, var hos legen men viste negativ :s rart ass håper det går bra denne gangen =) håper testen hos legen viser posetiv på fredag =)

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Selv om testen hos legen var negativ kan du nok stole på at den første er riktig:)

Tok selv test på mandag, var da fire dager på overtid og den viste en kjempesvak strek.. Men det gjorde den sist gang også:o)

 

 

 

Skal krysse fingrene for deg at det går bra denne gangen. Vet altfor godt hva du går gjennom for jeg har selv mistet 3 og fått et barn på noen få år nå..

 

Men nå vil jeg bare glede meg og ikke tenke på det som kan komme;

Så gratulerer til oss begge!!

 

med hilsen fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym

 

Ja men rart at testen hos legen er negativ da, men Cl testene er vel mere følsomme på HCg da?

 

Tenker oxo på at kanskjed et er noe annent en en graviditet som gjør at kroppen lager HCG hormon?

ja gratulerer til oss begge =)

 

Har ikke akuratt så mnage svangerskapstegn =( bare valsig sliten og svimml. Leste at de fleste må på toalettet hele tiden i starten, men ikke meg=(

 

 

stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillejenta mi! Har sett etter deg og jeg håper alt går bra denne gangen, og du kan vel begynne med kun 1 baby denne gangen kanskje :-)) Velkommen tilbake :-) *stor og varm klem*

 

PS! Forandre nicket ditt! *streng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...