Gå til innhold

er henvist til samtale....hva er sjansen?

Anbefalte innlegg

jeg har bl med gangvansker, går på krykker og har smerter hele tiden. går kun på do, på kjøkkenet etc, klarer ingenting i huset eller utenfor. var hos legen i går, og var da 35 fullgåtte uker. jeg sa med gråten i halsen at jeg ønsket keisersnitt, og at jeg så på en forestående fødsel med gru, når jeg må stå å henge på krykker med enorme smerter fra før. har i tillegg en liten prolaps i korsryggen. han sa at han skulle sende brev til sykehuset med en gang, så nå håper jeg at ting skjer litt fort... jeg har født 2 ganger før uten problemer så jeg vet hva det vil si. men vil ikke nå, med dette utgangspunktet! hva synes dere? hva er sjansene mine? hva skal jeg si?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10484089-er-henvist-til-samtalehva-er-sjansen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har født uten problemer to ganger før, blir det vel kanskje ikke noe værre nå? Tror du er veldig sliten og gruer deg til kampen en fødsel tross alt er. Hvis du nekter å føde vaginalt og holder på det, så får du vel keisersnitt? På den annen side unner jeg ingen å føde med keisersnitt. Det er veldig smertefullt etterpå og så er det jo en fare i forbindelse med det. Har hatt ett før og skal ha et planlagt nå.

Håper du finner ut av det...lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...